Flaskesterilisator..

Jeg bare kokte dem i kjele med vann jeg! Også vaska jeg dem i oppvaskmaskina etter noen måneder!

putt de i vaskemaskinen du[;)] nei, har desverre ikke noen å selge, skulle kjøpe jeg også, men kom aldri så langt hehe..

De blir ikke ordentlig kokt i vaskemaskina, så det gjør jeg ikke.

Koker de i kjele nå, men det er jo så tungvint i forhold til en sånn sterilisator..

ORIGINAL: fruluna

De blir ikke ordentlig kokt i vaskemaskina, så det gjør jeg ikke.

Koker de i kjele nå, men det er jo så tungvint i forhold til en sånn sterilisator..

blir bra nok[:)] Spurte hs jeg, hun sa det var helt greit iallefall

Jeg kokte i kjele med vann til han var 6 mnd. Det var det jeg ble anbefalt..

ORIGINAL: Rosali

Jeg kokte i kjele med vann til han var 6 mnd. Det var det jeg ble anbefalt..

Det gjorde jeg og [:)]

Ingen som har altså?? [:(][:D]  Da får jeg gå på finn.no da [:D][:D]

husker bare de var dyre[:-] og babybutikken på lhmr var meget lite hjelpsom, så det så[;)] leg inn på kjøp og salg forumet da[:D][:D]

har det her i butikken jg jobber... men det spørs jo hvor du bor... dette er i bergen da

ORIGINAL: lille vims

Ingen som har altså?? [:(][:D]  Da får jeg gå på finn.no da [:D][:D]

husker bare de var dyre[:-] og babybutikken på lhmr var meget lite hjelpsom, så det så[;)] leg inn på kjøp og salg forumet da[:D][:D]

Nå skal jeg bare blande meg ørlite litt her, sjøl om jeg egentlig bare er en sniker her[8D][:D]

Sterilisatorer er IKKE dyre hvis du skal ha en som passer til micorbølgeovn[:)] Betalte 250 for Avent sterilisatoren, den bestilte jeg via et apotek som førte avent produkter, men som ikke vanligvis har den inne. Og det var BILLIGERE enn å kjøpe den i andre butikker[;)]
FisherPrice sterilisatoren kosta 199, men den til Avent er bedre.... Den er kjempegod, og anbefales VIRKELIG!!! Fulgte med flasker også mener jeg, og de er ferdige på 5 minutter[:D]

har avent sin og infanti sin på stjernen på askøysenteret som ligger på askøy

Hallois fruluna[:)]
Dette er vel en gammel tråd, og du har vel kanskje ordna deg en sterilisator. Men jeg kan nå slenge inn en erfaring jeg har:
Jeg kjøpte den dyre som passer til aventflaskene. Det er det lureste kjøpet jeg har gjort av alle sånne barneutstyrting. Den er helt genial!
Vasker flaskene på vanlig måte også setter en de bare oppi den -har i litt vann, og på 8 min er de ferdig. Det har spart meg for masse arbeid![:D] I tilleg har jeg slengt smokker og andre ting oppi den, hvis en tenker at de kunne trengt en vask[:D]

Back
Topp