Flaskesterilisator

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Hvilken flaskesterilisator har du brukt og er fornøyd med?

Passer alle typer flasker?

Vi har Avent sin til micro, har Avent flasker også. Er veldig fornøyd med den :)

Har Avent sin. Ikkje den til mikro, men "kjøkkenbenk"-modellen. Funkar veldig bra den:-) kan putte opp i nesten kva som helst, ikkje berre flasker.

vi hadde avent og dr brown, syns avent sin var bedre inni selvom den dr browns var best å lukke/ åpne :)
begge kunne ta både avent og dr brown sine flasker :)

mikro forresten :)

Nå har jeg kjøpt Dr Browns eletriske flaskesterilisator. Håper på å bli fornøyd. :)

Har hatt den gamle Avent sin til mikro...gikk fint til både aventflasker og andre type flasker, måtte bare stable litt annerledes:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har mam flaske som du kan putte i mikroen og sterilisere, den er til å skru sammen på en viss måte. Ellers Avent sterilisator som man må helle vann på. Litt tungvint

Vi har ikke plass til noe elektrisk utstyr på benken. Har 140 kvm med hus, men et kriminelt lite kjøkken.

Så da må det nok bli sånn til mikro.

Hadde dr Brown Micro sterilisator og samme flasker. Aldri prøvd annen sterilisator, men godt fornøyd med den jeg hadde. Et must spør du meg. Steriliserte både flasker og smokker i den.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Brukte avent til micro. Hadde bare avent flasket. Funket gull den.

En stor kasseroll me lokk.
Hadde gjort det hadde vi hatt benkeplass til å avkjøle og tørke flasker.

Dessuten tror jeg de som bodde her før oss var dverger og brukte lekekjøkkenutstyr. Får ikke plass til stor gryte og samtidig skal klare å se oppi den :/

Back
Topp