Likte du ikke mam's sine flasker eller?Hos første barnet fikl hun mam, men om jeg får til ammingen med barn nr 2 så skal hun få kun medela calma flaske om hun må ha noe tillegg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte du ikke mam's sine flasker eller?Hos første barnet fikl hun mam, men om jeg får til ammingen med barn nr 2 så skal hun få kun medela calma flaske om hun må ha noe tillegg.
Mam sine flasker har vært suverene til snuppa som ikke ble ammet, men ettersom jeg vet fordelen med å bruke medela calma om man skal amme i tillegg for å ikke gjøre barnet sugeforvirret så skal jeg ikke bruke noe annet denne gangenLikte du ikke mam's sine flasker eller?![]()
AhaMam sine flasker har vært suverene til snuppa som ikke ble ammet, men ettersom jeg vet fordelen med å bruke medela calma om man skal amme i tillegg for å ikke gjøre barnet sugeforvirret så skal jeg ikke bruke noe annet denne gangen![]()
Tror du man blir sugeforvirret av mam? Prøvde flere ganger med Medela Calma med junior her, og den gadd han bare ikke å ta, lå bare helt stille (prøvde over flere dager). Tar kun mam, men tør liksom ikke å gi det mer enn 1 gang om dagen (pappa gir).Mam sine flasker har vært suverene til snuppa som ikke ble ammet, men ettersom jeg vet fordelen med å bruke medela calma om man skal amme i tillegg for å ikke gjøre barnet sugeforvirret så skal jeg ikke bruke noe annet denne gangen![]()
Ikke sikkert det gjelder alle barn, men det er min erfaring. De må jobbe mer med calma.Tror du man blir sugeforvirret av mam? Prøvde flere ganger med Medela Calma med junior her, og den gadd han bare ikke å ta, lå bare helt stille (prøvde over flere dager). Tar kun mam, men tør liksom ikke å gi det mer enn 1 gang om dagen (pappa gir).
Her også!Her var det kun avent han ville ha. Av flasker, smokker og tutekopper![]()