Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en del flasker du da vi bruker kun nuk, vet ikke helt hvorfor mens syns de har vært grei å bruke og siden det er egebtlig kun den vi har prøvd, Vi har i tillegg en medela som vi fikk med pumpen og en liten avent også. Har ikke prøvd avent og medela likte jeg ikke da hun ble altfor sint den ene gangen og virket ikke som hun fikk ut noe (tuten på den flasken skal visst være sånn som når hun tar fra brystet) så har ikke prøvd igjen.
Ok, da får jeg prøve igjen om et par uker da også heller kanskje vente med å kjøpe flere nuk flasker. Har også to mam flasker liggende som er fra 2mnd + liggende som jeg kan bruke også.Den medelatuten du mener prøvde jeg og til klompen da han var 3-4 uker gammel, og da klarte han heller ikke å sige ut fra den, han ble sint. Men nå er han 7 uker og klarer det uten problemer. Så det er verdt et forsøk å prøve igjen når hun er større
Lulilu
Ok, da får jeg prøve igjen om et par uker da også heller kanskje vente med å kjøpe flere nuk flasker. Har også to mam flasker liggende som er fra 2mnd + liggende som jeg kan bruke også.
De gamle variantene av avent var veldig gode, synes jeg! Bare pass på å aldri skru korken igjen for hardt, så fungerer ikke ventilen! Ventilen gjør det slik at de ikke svelger luft. Har prøvd den nye varianten 4 ganger, men lillebror er ikke flink til å ta flaske, så kan egentlig ikke uttale meg om dem.
Åå så kjedelig jeg ikke bor der nå daHvis du bor i Oslo så hadde de 30% på nuk flasker på babyshop på storosenteret nå.
Lulilu