Flasker

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvilke merke på flaskene bruker babyene deres? Og mme barn, hvor mange flasker har dere til de? Vi har 6stk og merker det hadde vært deilig å hatt to til kanskje. Nå går det vel akkurat.. Men jeg er litt lat og syns det kan være slitsomt til tider.

Vi har avent, har fire små og tre store. Trenger sårt flere store. ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

her bruker vi avent foreløpig, brukte de til storebror og var veldig fornøyd med de da. tror vi hadde 8 til storebror. nå har vi 4, men delammer bare foreløpig, enda så hadde jeg ikke hatt noe i mot og ha 1-2 flasker til :) bare små flasker akkurat nå :-)

Anbefaler å kjøpe store. Her er de små nesten flr små allerede...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sist starta vi med dr.brown flasker 2 stk 4 avent og 2 mam flasker i bakhånd.
Gikk over til bare mam flasker etterhvert. Nå har keg kjøpt medela flaske på grunn av utforming.
Det er jo litt etter hva lille godtar av flasker også...

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker litt fra april :)
Snuppa mi begynte å få mme. Da hun var 6 uker. Da hadde jeg di små Avent flaskene. Men når hun begynte å spise mest enn hva flasken kunne ha i så begynte jeg med mam også for å unngå så mye luft. (hun hadde kolikk)
Jeg kjøpte 4 mam flasker og brukte kun di. Når hun hadde brukt alle ila dagen så vasket jeg mens hun sov, når man kommer inn i ei rutine går det jo egentlig ganske kjapt å greit.
Nå er hun straks 7 mnd og drikker 4 måltider med mme. Så passet jo perfekt :)
Hun startet med å drikke nan, men byttet til hipp da hun fikk vondt i magen av nan.:)

Hvilke merke på flaskene bruker babyene deres? Og mme barn, hvor mange flasker har dere til de? Vi har 6stk og merker det hadde vært deilig å hatt to til kanskje. Nå går det vel akkurat.. Men jeg er litt lat og syns det kan være slitsomt til tider.

Bruker avent sine, og har vel 8 stk :) men tror nesten jeg vil ha to til på lur :P

☆★hilsen meg★☆

Jeg brukte avent sine til storebror. Jeg kjøpte flere på ebay og amazon, mye billigere! Men å investere i MANGE flasker sparer en for mye arbeid :) Jeg hadde både store og små, men jeg delammet og hadde ikke bruk for de store flaskene med en gang.

Har 1 mam flaske og 4 aventflasker. Han søler ekstremt med avent, så vi sverger til mam.

Jeg har kjøpt medela med sånn topp hvor hun må suge for at melken kommer. Startet med Dr. Browns, men likte ikke at melken bare rant inn i munnen. Har ikke prøvd andre flasker.

Vi har tommee tippee og avent. Har vel 10 stk og kunne gjerne hatt fler:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

vasker, skyller og steriliserer/koker :-) har sterilisator som vi bruker, men gjør det samme om vi koker :-)

Vi har 4 små og 2 store avent, og 4 medela(liker ikke de vanlige plastsmokkene på medela da han spiser for fort av dem og ender med å få vondt i magen). Noen som foretrekker et merke fremfor er annet? Og hvorfor? Synes det er litt vanskelig å finne den "perfekte" flaska. Og det koster jo en del å prøve alle..

Lulilu

Vi har 4 små og 2 store avent, og 4 medela(liker ikke de vanlige plastsmokkene på medela da han spiser for fort av dem og ender med å få vondt i magen). Noen som foretrekker et merke fremfor er annet? Og hvorfor? Synes det er litt vanskelig å finne den "perfekte" flaska. Og det koster jo en del å prøve alle..

Lulilu
Har en del flasker du da:) vi bruker kun nuk, vet ikke helt hvorfor mens syns de har vært grei å bruke og siden det er egebtlig kun den vi har prøvd, Vi har i tillegg en medela som vi fikk med pumpen og en liten avent også. Har ikke prøvd avent og medela likte jeg ikke da hun ble altfor sint den ene gangen og virket ikke som hun fikk ut noe (tuten på den flasken skal visst være sånn som når hun tar fra brystet) så har ikke prøvd igjen.

Jeg kokte flaskene de to første ukene, men nå kjører jeg de i oppvaskmaskinen åsså skyller jeg dem når de er ferdige:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lulilu

De gamle variantene av avent var veldig gode, synes jeg! Bare pass på å aldri skru korken igjen for hardt, så fungerer ikke ventilen! Ventilen gjør det slik at de ikke svelger luft. Har prøvd den nye varianten 4 ganger, men lillebror er ikke flink til å ta flaske, så kan egentlig ikke uttale meg om dem.

vi likte avent godt til storebror og virker bra nå til snuppa også, men har ikke brukt flasker mer enn en ukes tid ennå til henne da. dr.brown flasker eler hva de heter og mam er de enste andre vi har brukt, men gutten likte ingen av de.

Back
Topp