Flasker til baby:)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Noen som har noen anbefalinger i forhold til flasker? Ser at man kan få kjøpt både tommee tippee flasker og philips avent flasker på ebay? Noen som har noen erfaringer/tanker om hvilke flasker som bør brukes? :)

Vi likte godt medela sine flasker - og brukte kun medela calma de første mnd pga amming og at den er tilpasset for å ligne brystet ang sugemåte. Passet på å kjøpe inn når det var tilbud :) Bestilte medela på ebay også - både nytt og brukt, og har god erfaring med det! Fikk fine flasker, selv om det var brukt (så ikke det var brukt før eg bestilte..). Har vasket alt i oppvaskemaskin og kokt det. Men obs på at det må vaskes skikkelig - ellers så kan det bli sprekker i gummiringene.

Mi snuppe tok ikke avent (fortvilet mamma måtte være til stede 24-7) men så prøvde vi mam og husfreden senket seg:)

Brukte bare avvent. Har vedlig gode systemer for pumpe og slikt!

Ok:) Takk for deling av erfaringer, da har jeg litt å tenke på :)

Jeg prøvde også Mange, før vi kom på mam sine. Eneste han ville ha... Men mange tar jo det meste. Men hadde nik ikke kjøpt for mange før du vet hvilke som går :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Har kjøpt pumpe og "melkebeger" på ebay, alt nytt og avent. Ble mye billigere enn i Norge kan du si:) men har ikke kjøpt flasker, storesøster tok bare mam sine i starten, så gikk vi over til avent.

Vi har bare brukt Avent til begge jentene. Har ingen erfaringer med andre da disse har fungert fint for mine. Kjøpt på apoteket og butikken og det har virkelig ikke vært billig. Spesielt ikke siden vi har hatt 10-14 flasker og hatt da smokker i alle størrelser x 2 barn til slutt. Jaja, de har da fått mat.

Her prøvde vi en del, men det var MaM sine som kom best ut :)

Med eldste brukte jeg omtrent ikke flaske, tror jeg hadde 2-3 Aventflasker, og de ble stort sett brukt til å ha vann i når hun ble større. Med nummer to prøvde jeg det jeg kom over av flasker, men Dr. Brown sine fungerte best den lille tiden han tok flaske. Flaskesmokkene deres lignet mest på NUK sine som de hadde på sykehuset.

vi brukte mam sine, for da ikke litlå luft i magen ;) Prøvde forskjellige, men hun fikk så vondt magen av de andre.
Kjøper nok inn et par av mum sine blå denne gangen, men ønsket er jo veldig stort om å få amme :)

takk for tips :) :)

Mine gutter tok kun Avent flasker

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Back
Topp