Flasker m engangsposer !!

sigridf47

Betatt av forumet
Er det noen som veit hvor e får tak i det !!! Er ei flaske som bare er som et rør, og i den kan man putte en pose oppi og vips!!! En flaske !!! Kjekt på tur og når det er vanskelig å få rengjort flaska !!!! Avent hadde de for noen år siden, men er tatt av markedet!! Var m ei vennine i går som hadde, men ho hae kjåpt i USA og var av slaget Playtex.... men finner ingen sider på nettet som selger det....

Tusen takk !!!! - tenk så snill du er som går inn å leter for meg !!!! - !!!!!!

Pokkern.... for ikke bestillt engangsposene fra USA... bare flaskene..... hm ....

søk etter "playtex" eller "playtex drop ins" på ebay.com. det kom opp litt forskjellig. kanskje noen av dem sender til norge?

De sender alt bortsett fra posene.... det er litt rart...... får se litt mer...!!! Kan jo finnes andre slag også " Tenkte å ske på svenske sider !

Hva med denne (link) fra ebay? (tok bare en tilfeldig) Det ser ut som de sender til Norge. Er det sånne poser? Ca 80 kroner inkludert frakt.

Å neeei! Nå blir jeg hekta på eBay igjen [:D] Jeg klikket meg videre fra de der flaskeposene til leker, og nå er det gjort [8D]

hahaha !!! E bay er bra !!! men voldsomt så dyrt det er å sende....

ORIGINAL: sigridf47

hahaha !!! E bay er bra !!! men voldsomt så dyrt det er å sende....

Det er egentlig ikke så dyrt, men siden varene ofte sorteres på pris har det blitt vanlig å sette prisen veldig mye ned og heller ha høyere porto. Så man må se på totalsummen [:)]

Var det sånne poser du mente?

Ahh.... ja, var sånne jeg mente !!! De er super kjekke !!!! Bare finne noen som er store nok .... 8 oz tilsvarer vel 220 ml eller ?

ORIGINAL: sigridf47

Ahh.... ja, var sånne jeg mente !!! De er super kjekke !!!! Bare finne noen som er store nok .... 8 oz tilsvarer vel 220 ml eller ?

Jepp

Back
Topp