Flaskenekter!

silsol

Elsker forumet
Dattera mi på 9 mnd har nå begynt og nekte å drikke melk eller noe som helst annet fra flaska [&:] Hun får litt pupp enda, er ikke så mye melk igjen men er mest for kosen. Når vi kommer med flaska uansett når det er på døgnet skubber hun bare flaska vekk! Har ALDRI vært sann før. Ser hun har to fortenner som er på veg ut , kan det være derfor ?

Hva med tutekopp da? Drikker hun av det?

Ja, hun drikker vann av den.. Men, så fort hun finner ut att det er melk oppi så er det vekk med en gang[&:]

Ja, det har jeg forsovidt forstått.
Men, om noen har noen tips til og lure den i ho? Kan vell ikke akkuratt gi ho kald NAN heller ? [8D]

Jo, hun er så stor nå at du kan prøve mme som ikke er oppvarmet[:)]

Er det ikke noe med at det blir masse bakterier i melka når den blir kald da `? Kanskje jeg bare skal ha pulvere i kaldt vann da. Men, burde ikke melka helst være varm ?

de ferdigblanda kartongene med nan kan jo drikkes kalde så hvorfor ikke?[:)]

Da får vi prøve det i morgen [8D]
Tror kanskje det er pga tennene da, så vi får håpe det snur om når de har trengt gjennom [:)]

Jajaja, hun får selvfølgelig fastføde ved siden av, men det rådes jo og gi de mme eller mm til de er 1 år :) Å dessuten så skal man vell ikke gi melk som tideligere har vært oppvarmet !?

ORIGINAL: silsol

Er det ikke noe med at det blir masse bakterier i melka når den blir kald da `? Kanskje jeg bare skal ha pulvere i kaldt vann da. Men, burde ikke melka helst være varm ?
Du lager den som normalt, men kjøler den ned å oppbevarer den i kjøleskap.

Back
Topp