Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynte etter 1 uke, hadde for lite melk og hun gikk ikke opp. Begynte med 50, har økt sakte men sikkert. Merket faktisk tidlig om hun var mett eller ville ha mer.Sniker fra juli. Jeg sliter med ammingen,akkurat som med førstemann. Dette tærer veldig på og går utover kos og trygghetsfølelse hos meg. Vurderer å begynne med mme. Lillesnuppa er bare 5dager. Når begynte dere med mme,og hvor mye gav dere?
Her har han fått flaske siden dag 1. Amming ble ødelagt for meg med nr 1 og 2 pga mye ammepress, kjempe vanskelig å få hjelp, betennelser ++. Så derfor valgte jeg å gi junior flaske fra dag 1 denne gangen og angrer ikke et sekund han er 3 uker i dag. Første uken var ca 30 ml, andre uke 60 og nå 90. Merker når han er mett eller når vi må øke veldig lett synst jeg. Hadde begynt med 30 ml og sett an. Sutter/smatter baby etter måltidene er det for lite. Lykke til og ikke ødelegg nyfødttiden med å amme koste hva det koste vil! Du får den desverre ikke tilbake.
Tror de fleste babyer regulerer selv stopper om de er mett før flasken er tom. Så om hun vil ha 70, så bare gi hun det alt går seg nok til.På pakkningen sto det de kunne få opp til 70ml (1-2uke) mi er snart ei uke,og ho supte i seg 70ml med en gang! ;-) håper no ikke det blir for mye heller.
Huff..all den usikkerheten!
Men kjenner jeg er lettet over å ha bestemt meg for å slutte med ammingen.
Ammingen fungerte ikke for meg i det hele tatt! Så begynte med flaske når jeg kom hjem fra sykehuset lagde 60 ml flasker men allerede på dag nr 5 måtte jeg øke til 90 ml. Jordmor var på besøk den dagen å så hun trengte mer. Ca 10 dager etterpå måtte jeg øke til 120 ml. I går begynte jeg å lage flaskene på 150 ml, det har da gått 22 dager siden jeg økte sist.. Så hu er ett skikkelig matvrak! og bare 5 uker gammel. Hehe!Sniker fra juli. Jeg sliter med ammingen,akkurat som med førstemann. Dette tærer veldig på og går utover kos og trygghetsfølelse hos meg. Vurderer å begynne med mme. Lillesnuppa er bare 5dager. Når begynte dere med mme,og hvor mye gav dere?
Lillemor på 9 dager spiser 100ml og virker til tider hun kunne spist mer