flaske????

Frøken Happy

Glad i forumet
er det noen som har noen gode råd...lillegutt spiser kjemmpe godt av puppen,å 5 august er vi invirtert i bryllup..besteforeldrene har sagt ja til å passe,men jeg er så usikker på om jeg skal tørre å prøve å gi flaske tenk om han ikke vil ha puppen etterpå?jeg har fått lånt meg en pumpe,slik at han får morsmelk  den natta ...er de noen som har erfaring med dette,er han for liten til egentli å være  borte fra meg?eller har vi bare godt av det?noen som vet noe om dette?

var kjemperedd for dette jeg også, men prøvde med flaske og det gikk kjempefint! hvis det er sugeforvirring du er redd for, så tror jeg nok du kan ta det helt med ro. Det jeg har hørt er at sugeforvirring oppstår lettest hvis pupp og flaske går om hverandre hele tia, men dette er nok ikke så utbredt som man tror. hadde et innlegg her tidligere om noen hadde opplevd sugeforvirring, og nei, det var det ikke mye respons på. det er lurt å prøve litt flaske før dere skal bort ja, for å venne han litt til det.kan jo bli litt klunder til å begynne med. jeg syns du kan dra i bryllup med god samvittighet jeg, han er jo i gode hender, og dere har godt av å dra bort en tur uten barn[:)] kos dere!

Back
Topp