Flaske

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Om vi skal gi mm på flaske i blandt, er det samme ka flaske vi bruker? Han tar avent sin.. men er det best med Fks dr.brown siden den er mest lik puppen?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Om vi skal gi mm på flaske i blandt, er det samme ka flaske vi bruker? Han tar avent sin.. men er det best med Fks dr.brown siden den er mest lik puppen?

Ikke nødvendig å kjøpe nye om han tar avent sine. Jeg bruker avent selv. Ingen problemer med dem :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kor mye mm drikker din sånn ca når du gir han flaske? Ikkje godt å vite kor mykje de drikker når det pleier å komme fra puppen :p

Er vel samme hvilken flaske bare han tar den:)

Det er smak og behag. . Noen barn liker best Dr.Brown og andre Avent..

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kor mye mm drikker din sånn ca når du gir han flaske? Ikkje godt å vite kor mykje de drikker når det pleier å komme fra puppen :p

De gangene mine har fått flaske så har de drukket nesten mellom 100-150.

Han drikker mellom 120 og 140 ca. Bruker å ha 150ml i hver flaske, men er alltid litt igjen :)

jeg ammer på kvelden i tillegg til jeg mme så han skal sove godt og da tar han 200ml:)

Tror du må prøve deg frem med flaskene, her i hus prøvde vi Avent sine først, men endte opp med å kun bruke MAM, da hun likte dem bedre og det rant ikke så mye ut på sidene :)

Vi bruker Avent og Tommee Tippee, men han tar alt så lenge det er mat i de ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

No nekter han flaske:( ikkje avent og ikkje mam. Så må prøve noen andre.. begynner med dr brown ;-)

Snella mi tar alle flasker men foretrekker mam sine. Hun får ei flaske på kvelden for å sove bedre. Da drikker hun ca 150. Ville bare prøvd meg frem hvis jeg var deg. Jeg lager alltid 175 ml, bedre men for mye enn at jeg må lage mere og hun blir sur tenker jeg.

Vi bruker kolikkflasken til mam. Syns de virker mere som pupp. Og hver gang vi har gitt ho flaske så har ho sloss med puppen etterpå, liker tydeligvis ikke at d tar så lang tid. Så jeg tørr ikke strekke den strikken enda lenger med flere flasker :p

Back
Topp