Flaske..

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Det er jo noen av dere som bruker flaske, har dere noen tips til hvordan jeg kan få lille til å ta flaska?
Hun har tatt den noen ganger tidligere, men nå er det full stopp.. Det er jo ikke noe krise at hun ikke tar den, men hadde vært veldig kjekt om jeg hadde hatt mulighet til å komme meg en tur ut av huset! Og så er det en konsert her i sommer jeg har veldig lyst til å dra på, men foreløpig kan jeg se langt etter den altså! Lille blir hysterisk sint hvis jeg prøver å gi henne flaske( fruen har også prøvd uten hell!)...

Hvis du legger henne inntil puppen og putter flasken imunnen hennes? Prøve andre tuter til flasken? Noen sier det hjelper at andre enn du prøver med flaske, noen sier det hjelper og ta litt malt på tuten.

Min lille tar ikke flasken heller, hun blir skikkelig eitrende sint- og skriker seg nesten ut. Har forsøkt Avent og MAM. Mme og Mm. Må vel bare ta komplimentet at hun vil ha "ordentlige" varer, men det hadde vært kjekt å hatt muligheten til å kommet seg litt ut... Skal på sommerfest med jobben nå på torsdag, men det blir bare et kort besøk.

Har prøvd både avent og dr brown.. Avent skulle hun i allefall ikke ha, og når jeg da prøvde med dr brown var hun jo allerede rasende... Fruen har å prøvd uten hell, men tenkte kanskje at jeg går meg en tur når hun skal prøve, så lille hverken ser eller lukter at jeg er i nærheten :) har skikkelig lyst å dra på den konserten altså, og mamma har sagt at hun kan komme å passe lille :) vi får se hvordan det går... Har ikke gitt opp helt enda...

Her liker vi mam best :) Lillesnuppa tar avent også! Har du prøvd å spruta litt inn i munnen? Så de får litt smaken på det :) Eller gi litt med ei ts først. De vet hva de vil de små ja ;)
Jeg delammer! Eller gått mer og mer over på flaske, men av og til er snuppa sta og SKAL ha pupp! Da er det bare å ha flaska klar og gi den etter hvert, så går det fint :) Men nå har det aldri vært noe problem å gi flaske. Smokk derimot!! DET vil hun IKKE ha ;) Mam sine sutter går forresten på de vanlige avent flaskene :) Så slipper du kjøpe så mange flasker.

Hvilken sutt str har du prøvd forresten? 1 eller 2? Kan jo være at det kommer for sakte eller for fort også. Hvis hu tar den i munn..?

Prøvde med str 2 forrige uke(da hun tok flaska sist var det str 1), men da kom det så mye at ho bare spytta og brakk seg, så prøvde med str 1 igjen i går... Kanskje jeg skal prøve mam sine også da, verdt et forsøk :)

Back
Topp