flaske....

bettan76

Flørter med forumet
hei..håper det er noen som har gode råd å gi meg.......jeg begynner å få lite melk på kvelden må derfor begynne å gi gutten min en flaske før leggetid....men han NEKTER å ta flaska, har prøvd å skifte "tut", har prøvd både MM og MME, ingenting fungerer.......noen råd?????? på forhånd takk...

Hvilke flasker har du prøvd da?? Her måtte vi bytte flaske fra Avent til MAM sine.. Her får hun en flaske på kveldene..[;)] å så vil hun ha melka litt varmere enn 37 grader lixom.. Kan hende gutten din vil ha den litt varmere??

har prøvd flere forskjellige " tuter", selv den samme typen som han bruker på smokken sin....men litt varmere kan jeg prøve, det er ihvertfall vert ett forsøk:-)........har prøvd med litt maisgrøt på kvelden, det syns han var kjempe godt......gjorde det samme med datteren min, og det gikk bra:-) christoffer er 10 uker nå.....

har du prøvd sukkervann..på flaske??..lag en skikkelig sirup på flaska,så skal du nok se at det er godt,hehe[:D]funka med snuppa mi..hu tok ikke flaske før hu var 8 mnd..kjipt..men pass på at di ikke venner seg til å få sirupa dah..hehe..bare første gangen[:)] lykke til..

har du sett om det er bare ett hull i flasken?
når jeg byttet til en tut med flere hull tok hun den med en gang

Back
Topp