flaske

Lena89

Gift med forumet
om man kan bruke de samme "tuttene" på flasken på ny? til evnt dette barnet om d ikke vil amme. min sønn får 1 flaske daglig ennå så jeg bruker de enda. (han ville ikke amme da) eller er d kanskje best å kjøpe nye. min sønn er 15 mnd så de er jo ikke så gammle. men er jo brukt mye.

ville byttet ut tutene da bakteriefloraen i munnen på barnet vokser med alderen, de putter vanligvis mye rart i munnen i den alderen som kansje ikke er like heldig for en nyfødt :)
tutene blir også mye slitt med mye bruk og er jo anbefalt å byttes ut hver tredje måned.
er ikke sikkert en nyfødt vil like følesen av en brukt tut, men det er selvfølgelig individuelt :)

men flaskene kan jo brukes på nytt ;)

Er det ikke ulik størrelse på hullene på flaskene også? En kan uansett tenke seg at det kommer mer ut av flaskene etter noe tids bruk. Vet ikke bare tenker meg til det altså. Er jo over13 år siden jeg hadde baby. :P

Krica skrev:
Er det ikke ulik størrelse på hullene på flaskene også? En kan uansett tenke seg at det kommer mer ut av flaskene etter noe tids bruk. Vet ikke bare tenker meg til det altså. Er jo over13 år siden jeg hadde baby. :P

de er forskjellig størrelser på hullene i flaskene.
Noen fra 0-3 eller 0+, 3måneder + , 6 måneder + tror jeg det er :)

Back
Topp