Flaske...

sandra 22

Gift med forumet
Bruker barna deres flaske enda??

Her har vi ett lite troll som ELSKER den:)

prøver å la han kun få den til kos på kvelden,men det hender han griner seg til den andre ganger også..

Å åssen er det med smokk???brukes det fortsatt??

Her brukers det litt ennå,men det er kun når han skal legge seg,men hender han går å finner seg noen smokker som han har gjemt unna,sniken:)hehe

nei sluttet med flaske når han var 1,5år, men han bruker enda sånne tuttkopper hjemme(holder på å slutte) men ikke i barnehagen.

han har aldri hatt smokk så det vet jeg ikke

Nei min gutt har hatt det travelt med å bli stor så han har sluttet tidlig av seg selv med både sutt, pupp, flaske og tutkopp.. Bruker totten sin litt når han er trøtt og sliten <3 

Tobias har aldri drukket av flaske. Tutkopper har vi slutta med for lenge siden. 

Smokken bruker han når han skal sove, og om han finner en som ligger og slenger, hehe. Skal slutte helt med smokken om en måneds tid. 

Er nok bare vi som har vært litt sløve med det flaske greiene der,men til sommer'n er det slutt på både flaske og smokk..uff må si jeg gruer meg, men vi må vel gjennom det:)

her sluttet odd andre med med flaske når han ble 1 år men har tutkopp som han kan få viss han er syk eller noe. bruker vanlig kopp og glass.
smukken har han enda i senga og viss vi skal på biltur. men blir snart stopp med det også :)

nei,det er lenge siden vi slutta med flaska,men husker ikke når det var. Sutten har vi ennå,å det er altfor mye styr rundt den. Den skal bort,snart!!!

Lenge siden vi sluttet med flaske, men det hender nå han drikker av søsteren sin flaske da.. Og smokk kan være litt av et mareritt noen ganger, en dag er han avhengig, en annen dag ikke.. Kommer litt an på om vi fordriver tiden med noe, da merker han ikke at han ikke har den :) Skal prøve å slutte med både smokk og muligens bleie nå i sommer :)

Bruker ikke flaske, men får tutekopp noen ganger . Bruker smokk også, men bare om natten eller viss hun er veldig trøtt.

Back
Topp