Flaske sterilisator

Har du planer om flaskemating?

Hvis du spør meg så blir det flaskemat:) har ikke nok melk og med 3 mann så fikk jeg antibiotika intravenøst pågrunn av infeksjon i keisersnitt såret og da var jeg ikke interessert i å ha en baby som hadde vondt i magen stakkar. Men de har blitt sunne og friske med flaskemat også :)

Hvis du spør meg så blir det flaskemat:) har ikke nok melk og med 3 mann så fikk jeg antibiotika intravenøst pågrunn av infeksjon i keisersnitt såret og da var jeg ikke interessert i å ha en baby som hadde vondt i magen stakkar. Men de har blitt sunne og friske med flaskemat også :)
De blir folk av flaskeunger også☺

Tanken min er at man trenger ikke å kjøpe masse utstyr om man ikke trenger det. Om planen er å hovedsakelig amme, kan man ev. kjøpe sterilisator om man ser behovet....

Vi brukte flaske kun når jeg var borte for kvelden eller lignende, sist. Da kokte vi flaskene. Kjøpte heller ikke inn flasker og pumpe før vi visste om vi fikk bruk for det, og kommer ikke til å kjøpe inn noe nå før fødsel. Vil heller se an hva som er nødvendig :)

Flaskesterilisator syns jeg personlig er litt "ekkelt" - følte ikke at flaskene ble ordentlig rene selv om de sikkert ble det altså. Men syns det var best å koke flaskene. Men sterilisator er såklart sikrere - aner ikke hvor mange ganger vi glemte flaskene på ovnen.... mange kjeler og mye lufting etterpå da ja... skummelt!
Hvorfor det?? Ingenting ekkelt med det, om du rengjør sterilisatoren med jevne mellomrom... Om du er sløv med det... Ja da er det nasty!

Back
Topp