jcecilie
Gift med forumet
Har du planer om flaskemating?
Hvis du spør meg så blir det flaskemat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du planer om flaskemating?
De blir folk av flaskeunger også☺Hvis du spør meg så blir det flaskemathar ikke nok melk og med 3 mann så fikk jeg antibiotika intravenøst pågrunn av infeksjon i keisersnitt såret og da var jeg ikke interessert i å ha en baby som hadde vondt i magen stakkar. Men de har blitt sunne og friske med flaskemat også
![]()
Ikke minst farene for å brenne seg! Hele det der flaskekoke prosjektet er jeg glad jeg slapp, med steilisatoren!Enig herihvertfall jeg som har hatt 3 flaskebarn , så har flaskesterilisator hvert gull hvert
![]()
Hvorfor det?? Ingenting ekkelt med det, om du rengjør sterilisatoren med jevne mellomrom... Om du er sløv med det... Ja da er det nasty!Flaskesterilisator syns jeg personlig er litt "ekkelt" - følte ikke at flaskene ble ordentlig rene selv om de sikkert ble det altså. Men syns det var best å koke flaskene. Men sterilisator er såklart sikrere - aner ikke hvor mange ganger vi glemte flaskene på ovnen.... mange kjeler og mye lufting etterpå da ja... skummelt!