flaske om natta ..

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
Dere som gir flaske på natta, enten det er mme eller mm ..
hvordan gjør dere? lager dere den klar på forhånd og så varmer dere opp da den lille våkner på natta?

mi er litt utålmodig så hvis jeg skal gi flaske må det skje raskest mulig .. [:D][:)]

Jeg gir kun mme, så jeg lager opp flasker om kvelden så vi har til et døgn fremover. Varmer bare flaska i mikroen, og tar han med meg inn i senga og gir han flaska der [:)]

ORIGINAL: nina

Jeg gir kun mme, så jeg lager opp flasker om kvelden så vi har til et døgn fremover. Varmer bare flaska i mikroen, og tar han med meg inn i senga og gir han flaska der [:)]

man skal visst ikke varme det i mikroen, da forsvinner masse av de stoffene det er viktig barna skal ha i seg....

Dette gjelder kun vanlig morsmelk- ikke morsmelkerstatning.. Den kan du varme i mikroen [:)] !!
ORIGINAL: jealie25

man skal visst ikke varme det i mikroen, da forsvinner masse av de stoffene det er viktig barna skal ha i seg....

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

Dette gjelder kun vanlig morsmelk- ikke morsmelkerstatning.. Den kan du varme i mikroen [:)] !!
ORIGINAL: jealie25

stemmer det. Mm skal ikke i mikroen, men mme kan man heldigvis varme i mikroen[8D]

Åja [:)] da så.... [:)]

Back
Topp