Flaske og mengde

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Dere som gir flaske, hvor mye drikker babyene på et måltid?
Her fikk han flaske for første gang nå. Hadde fått pumpet ut litt på natten pga spreng.
Trodde 30ml ville være altfor lite men han drakk vel 25 og sluknet. Var vel 2t siden forrige måltid.

Kan jo være han våkner og er sulten snart men enn så lenge var det jo bra :)
 
Dere som gir flaske, hvor mye drikker babyene på et måltid?
Her fikk han flaske for første gang nå. Hadde fått pumpet ut litt på natten pga spreng.
Trodde 30ml ville være altfor lite men han drakk vel 25 og sluknet. Var vel 2t siden forrige måltid.

Kan jo være han våkner og er sulten snart men enn så lenge var det jo bra :)

Min sluker i seg 120 ml hvis jeg pumper.. Er 10 uker da, og stor :p
 
Min sluker i seg 100 ml og skal fortsatt ha mye pupp etterpå :) Hun er 9 uker i morgen!
 
Da burde han vel spise litt mer. Snart 6 uker og stor.
Og det gjør han også, tok vel en time så skulle han ha begge puppene
 
Min er 8,5 uke. Han har drukket mellom 120-180 pr måltid en stund.
Bruker ofte lang tid, så lager opp 120 først og ser om han vil ha mer, ellers blir melka ofte kald.
Har han sovet i maaange timer drikker han gjerne 240 i løpet av et par timer etterpå.
 
Her er lille 12 uker i morgen og spiser 4-5 måltider med 180 ml og 1 måltid med 135 ml (natten). Spiser hver 3-4 time ca på dagtid, noen ganger kortere og andre ganger litt lengre mellom måltida.
 
Det varierer jo veldig fra unge til unge. Min drikker 180-240 ml pr måltid med 5-6 måltider i døgnet :) han er 9 uker.
om barnet ikke vil ha mer så er det jo mett :)
 
Tutta på snart 9 uker ( mandag)
Drikker mellom 60-100 Ml .. Syns hu spiser lite for tiden.. Er ei stor jente!
 
Hun drikker alt fra 40-120. 9 uker i morgen. Oftest 60-90
 
Spiser de mer når de får morsmelk i forhold til nan eller omvendt? Min spiser hvertfall 120 så og si til hvert måltid. Hender jeg må lage litt ekstra så har vært ca 150 innimellom, og spiser 6 ganger om dagen. Men han får morsmelk erstatning og er 8,5 uker.
 
Pupp flere ganger i løpet av døgnet og som regel før Hipp. Lager 150 ml til hvert måltid også spiser han opp eller lar noe være igjen hvis han er mett etter morsmelk.
 
Min er 18 uker og drikker 150-170ml x5 om dagen. Hun drikker Hipp :)
 
M er 19 uker og drikker 170ml hipp x5 om dagen. Vi har i tillegg begynt bitte litt med grøt x2 om dagen :)
 
Back
Topp