Flaske nekt!!

Klaramor

Elsker forumet
Min lille nekter plent å ta flaske! Jeg har lyst å gi henne litt morsmelk erstatning eller pumpa mm på kvelden, men hu nekter! Spytter alt ut igjen! Noen som har tips på hvordan jeg kan få henne til å ta flaska? Har prøvd mange forskjellige flasker også!

du kan prøve smokk med bare ett hull.. også først gi pupp før du lurer inn flaska midt i måltidet ;)
her liker han best dr.brown.. han tar avent sine også men bruker lengre tid og får ikke ordentlig tak på de.. :/ tenkte å prøve igjen når han blir litt større :')

du kan prøve smokk med bare ett hull.. også først gi pupp før du lurer inn flaska midt i måltidet ;)
her liker han best dr.brown.. han tar avent sine også men bruker lengre tid og får ikke ordentlig tak på de.. :/ tenkte å prøve igjen når han blir litt større :')
Mener du smokk eller flaske tut med ett hull i? Lille tar ikke smokk heller... :(

Prøv MAM flaskene, de har silikontut og er "ganske" lik puppen ☺️ her hjemme er de veldig populære

Mam antikolikk flaska tar min. Han tar ikke smokk og nekter å ta avent sine.. pappa måtte ta det når jeg var ute i starten

Min har drukket av flaske tre ganger. To ganger av avent son med tund tupp,da kavet han veldig før han skjønte det. I dag prøvde vi mam (god erfaring med de fra storebrødrene),og den tok han med en gang. Han min tar heller ikke smokk by the way.

Back
Topp