Flashback

JanneJenta78

Forumet er livet
Var inne og tjuvtittet litt på "Termin i januar"-forumet nå. Helt sprøtt å tenke på at det var oss for ett år siden!![;)] Hundretusen spørsmål, og usikre på rier og slimpropp og Gud vet hva..hihi. Må si jeg savner det innimellom..tida går jo så altfor fort..og plutselig er "hverdagen" der [&o] 

Men er jo enda mer kos å ha de små på "utsiden" da! [:D]

Jeg savner det ikke.
Men gud å fort den tiden går nå, og må si det at jeg blei nesten sentimental når anna gikk et skritt aleine i går, og da tenkte på at for bare 1 år siden lå hu i magen min[:D]

ORIGINAL: chantonet

har litt blandede følelser, savner det på en måte. men husker jeg var dritt møkk lei. og gleder meg IKKE til neste gang ( om det blir en neste gang)

ORIGINAL: Isolde92

ORIGINAL: chantonet

har litt blandede følelser, savner det på en måte. men husker jeg var dritt møkk lei. og gleder meg IKKE til neste gang ( om det blir en neste gang)

Litt blandede følelser ang det der selv, he he! [:D] Tenker med skrekk og gru på selve fødselen...[:(] Så jeg og Scorpio har gjort en deal, he he, jeg kan gå gravid for oss begge en gang til hver, og så føder ho, he he[:D] Om det bare hadde latt seg gjøre skulle jeg klina til med nestemann med en gang, uten tvil[:)] 
Tenkte på det i går, mens Oda var i ekstase over julegavene sine...at for ett år siden lå du i magen min og venta på å få komme ut, og vi var så utrolig spente på å få deg ut, lille prinsessa vår...smelt!  Og nå som ett år snart har gått, tenk så utrolig bra alt har gått! Vi er så takknemlige for alt her om dagen...god helse og ei datter vi bare kunne drømme om å få! Er nok litt sentimental ikveld kjenner jeg, for jeg er bare så ufattelig glad om dagen. Alt er bare deilig[:)] Klemmer til dere alle sammen jenter[;)]

Back
Topp