*Precious*
Elsker forumet
Idag når jeg skulle handle, dro jeg på en annen butikk enn den vanlige.. Og kom inn og mot kjekshylla, da jeg plutselig ble ekstremt kvalm[:'(] Og så så jeg plutselig hvorfor[8D] - For den dagen jeg kjøpte og fikk positiv graviditetstest(6.februar10), var jeg innom netopp denne butikken og kjøpte med meg en pakke med Dots kjeks(reklamen gikk HELE tiden på TV)..
Senere på dagen etter jeg hadde tatt testen, ble jeg KJEMPEkvalm[:'(][:'(](noe som viste seg å være omgangssyken) Men fikk jo svangerskapskvalmen en uke senere og hver dag til uke 15 etter det[:'(][:'(]
Klarte ikke se eller høre om den kjeksen hele svangerskapet, og tror aldri de har spilt en reklame så ofte på tvn som den[:'(]
Tenk at det er snart et helt år siden[&:] Det har gått ufattelig fort[8D]
Flere som får slike flashbacks?[:)]
Har fortsatt en lukt jeg reagerer på, etter mitt første svangerskap for snart 9 1/2 år siden..
Senere på dagen etter jeg hadde tatt testen, ble jeg KJEMPEkvalm[:'(][:'(](noe som viste seg å være omgangssyken) Men fikk jo svangerskapskvalmen en uke senere og hver dag til uke 15 etter det[:'(][:'(]
Klarte ikke se eller høre om den kjeksen hele svangerskapet, og tror aldri de har spilt en reklame så ofte på tvn som den[:'(]
Tenk at det er snart et helt år siden[&:] Det har gått ufattelig fort[8D]
Flere som får slike flashbacks?[:)]
Har fortsatt en lukt jeg reagerer på, etter mitt første svangerskap for snart 9 1/2 år siden..