flanellkluter

lykkeligmortil2

Gift med forumet
jeg så det var noen som lurte på hva man bruker som gulpekluter..
jeg kjøpte noe som heter flanellkluter..[:D][:D]

brukte det sist og.. veldig fine[:D]

vaskes på 95 rader..

D e d samme som flanellsbleian som æg kjøpt d [:)]
Syns dem e stor, go å mjuk, så fornøyd me d kjøpe. Men kjøpt for få da, så må kjøp fler.

ORIGINAL: Beckymams

Syns dem e stor, go å mjuk, så fornøyd me d kjøpe. Men kjøpt for få da, så må kjøp fler.

Hvor kjøpte du dem?[:)]

ORIGINAL: Berit_

tror di har det alle steder der di har babyutstyr..

ORIGINAL: sin_85

Kan jeg spørre hva man bruker gaskluter og flanellskluter til?

flanellklut skal jeg ha som gulpeklut...
gassklut brukes som vaskeklut..

Æg kjøpt dem på en barnebutikk som æg ikke huske ka hette. Men vett dæm har på Hansen & Dysvik å da antar æg at princess å kid har å. Barnas Hus å BabyShop tippe æg å har dem. [:)]

Æg ska bruk flanellsbleian som gulpeklut. Dem ska ligg nerri senga, i vogna, å over skuldra mi når gulle ska rap etter maten. [:)]

Æg kjøpt dem på en barnebutikk som æg ikke huske ka hette. Men vett dæm har på Hansen & Dysvik å da antar æg at princess å kid har å. Barnas Hus å BabyShop tippe æg å har dem. [:)]

Æg ska bruk flanellsbleian som gulpeklut. Dem ska ligg nerri senga, i vogna, å over skuldra mi når gulle ska rap etter maten. [:)]

hmmm da er det bare å ha seg ut på shopping[:D] Syns jeg finner noe nytt hver dag som trengs!

ORIGINAL: Berit_

Spar kjøp har billige og gode. Der heter de flanellbleier. Ellers kan man også bruke gasbleier, eller gaskluter. Det kan kjøpes både på SparKjøp, Jysk, Princess og de fleste butikker som selger babyutstyr. Gasklutene er vel 40x70 mens bleiene er 70x70.

Liker ikke flanellkluter jeg.. Her går det kun i gasbindkluter i alle farger [:D]
Det fine er at de kan brukes til alt!

ORIGINAL: sin_85

Kan jeg spørre hva man bruker gaskluter og flanellskluter til?

Man bruker dem som brettebleier, gulpekluter, vaskekluter, kosekluter, hva enn man følger for. Det er jo litt forskjell på dem, men det er bare smak og behag.

Hva er forskjellen på flanell og gasskluter?[:)]

ORIGINAL: Lille0385

Hva er forskjellen på flanell og gasskluter?[:)]

Flanell er tykkere å suger gulp mye bedre enn gasskluter er min erfaring. Gassklutene ble våte med en gang, mens flanellklutene klarte å suge til seg mye gulp så at man slipper å skifte klær på seg selv og baby etter hver gulping.

ORIGINAL: ellaumbrella

Liker ikke flanellkluter jeg.. Her går det kun i gasbindkluter i alle farger [:D]
Det fine er at de kan brukes til alt!

Enig med deg der. De som de har på spar kjøp er gode. Og på prinsess hadde de noen rosa - så prøver de og denne gangen. Det var litt søtt :)

Flannelsbleiene er helt supert til bebisen[:D] Fik et tips når jeg skulle ha dattera mi, hvis det var vanskelig å få tak i. Hun som sa det til meg hadde kjøpt et flannelslaken og klippet disse opp i en grei størrelse. Jeg brukte de til alt forrrige gang. Under hodet til bebis i bagen eller vuggen. Som gulpeklut og koseklut. Og la også et på innsiden av helseteppet så blir det enda mykere for bebisen[:D] Kjøpte noen nye nå for ikke lenge siden på babyprofsen i guttefarger, kjempefine, koster 180,- for 4 stk, litt dyrt men de var helskjønne:-)

Back
Topp