Flakskebarn...

Mamsen til 3..

Forumet er livet
I det siste så klikker det for Ida når jeg legger henne i armen min for å gi henne flasken..
Hun skal absolut opp å sitte,men får jo ikke i henne noe så lenge hun ikke ligger sånn halveis nede..

Andre som har det sånn?

ja gjett om.....ho vil helst ikke ligge lenger, skal hele tiden opp å sitte.

Helt merkelig... er sånn hær også... skal bare sitte rett opp hele tia... blir illsint hvis han ligg-sitter eller ligger...
Jeg liker det ikke da, det er ikke bra for ryggen deres... huff ikke enkelt nei...

ORIGINAL: Stansie

Leon hater å ligge i vuggestilling, derfor gir jeg ham alltid flaske mens han ligger på ryggen i kurven sin... Nytter ikke å gi ham flaske mens jeg har ham på armen. 

Det gjør jeg med Ida om natten..
Men om dagen nytter ikke det for hun ligger som en makk! rett og slett!
Armer og ben alle veier,åler seg vekk og vrir hodet alle veier så skal jeg få i henne mat om dagen må jeg ha henne i armene mine...

sånn va jonas og,men så bjynte eg å sette han framover.. legger hodet hans mellom brysta mine lixom å d går kjempe fint. fdå får han alt me seg av d som skjer rondt seg

sånn er det her også...

ååå heeeelt merkelig men slik er det her oxo,
før var det slik at jeg måtte ha han i armene når han fikk flaske men nå er det slik at han bare måååååå ha flaska når han ligger på ryggen,..

nei, men klarer ikke å ligge i ro, føtter og armer går i ett og snur seg til siden ofte...er nyskjerri

Embrick skal stå han, førsten av måltidet går som regel greit liggende på armen, men så skal han opp.
Får han pupp ligger han hele tiden

Back
Topp