mari1976
Elsker forumet
Vi har lenge slitt med nattesøvnen til Marius, men i går tok det helt av. Prøvde å legge han i 9-tiden (vet at det er sent, men det er et av forsøkene på å få han til å sove mer sammenhengende siden han våkner stort sett hver time hele natten). Etter ca 20 min sovnet han og sov i 10 minutter. Brukte ca 20 min på å få han til å sove igjen og denne gangen sov han i 15 minutter. Så prøvde jeg å få han til å sove igjen og han sov ca 10 min denne gangen også. Etter det var det helt umulig å få han til å sove igjen. Sto opp og ga han mer grøt siden han ikke spiste så mye som han pleier første gangen. Han spiste litt, men virket ikke særlig sulten, så var det pupp også prøve å få han til å sove igjen. Han fortsatte å skrike og skrike og skulle i hvertfall ikke sove. Vi samsover, så han ligger inntil meg og sover. Skriker ikke fordi han er ensom ihvertfall :-) Da var det bare å kle på seg, finne frem vognen og ta med hundene og Marius på trilletur. Gikk gatelangs fra ca 2350 til 0030. Han sovnet etter ca 15 minutter og da vi kom inn igjen var det lettere å få han til å sove da. Huff, håper ikke dette har tenkt til å fortsette :-(