Flått

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Er det noen her som har fått flått og ikke fått ut hele ? Hva gjorde dere da? Noe tips til å få ut restene ?

Det skjedde med mannen i sommer.. Han ringte legevakta just in case, og der fikk han beskjed om at det ville komme ut av seg selv (var litt mer enn brodden som sto igjen). Det vil trolig hovne opp og komme ut sammen med litt verk. Skulle ta kontakt om han fikk feber/influensasymptomer, men det har han ikke fått. Over 1 mnd siden nå, og alt har kommet ut:)

Jeg fikk tidligere i sommer, prøvde med nål og pinsett å få den ut uten hell. Har ikke merket no mere til den etterpå, ikke noe verk eller noe. Men det la seg en liten rur oppå (sikkert pga den desperate pirkinga mi med nål og pinsett for å få den ut)etterpå, så kan hende den forsvant med den.

Jeg fikk flått i fjor sommer. Fikk ikke ut brodden, så jeg la på ett embla plaster for å bedøve, også pillet jeg ut resten med en nål. Renset godt og hadde på plaster.

Gjør ingenting om du ikke har fått ut hele. Så lenge du har fått fjernet flotten. Så er det greit. Den er jo død, så kan ikke lenger gjøre noe skade. Siste rest vil komme ut av seg selv.

Den er grei ,takk for svar og hjelp .det bare står så mange plasser at d er så viktig å få med 8seg hele og alt d der men da tar vi d med ro og alt går bra .

Største her fikk det nå i sommer å hodet satt igjen.
Lot det bare være å det var borte etter noen dager :)

Back
Topp