Flått...

Birdie

Glad i forumet
Blir gærn, jeg! Kattene våre kommer inn om kvelden med åtte-ti flått hver, hver eneste dag nå! [:o] Stakkers pusekatter... Og jeg hadde flått på rompa[8D] av alle steder, så mannen måtte fjerne - første gang jeg har fått flått på meg. Her kryr det av flått i år ihvertfall...

Kjøp sånn flåttmiddel til kattene da vel. Det gjør jeg til hunden. Er redd hunden skal ta med seg flått inn så lillemann får de på seg.[:o]

hørte det fantes noe kattehalsbånd også som skulle holde flåtten unna...noen som har hørt om det?[8|]

jeg spurte etter halsbånd til katt mot flått, men det hadde de ikke, kun til hund...

ORIGINAL: Tvilling82

Kjøp sånn flåttmiddel til kattene da vel. Det gjør jeg til hunden. Er redd hunden skal ta med seg flått inn så lillemann får de på seg.[:o]

jeg bruker flåttbånd på hunden min. syns det er mer effektivt. jeg er også redd for at småen skal få noen på seg.... så før vi tok på det båndet på bikkja så hadde hu ett par flått. jeg fikk helt angst. har ingen problem med å fjerne dem å sånt, men det at småen kan få dem på seg liker jeg ikke. ekkle dyra![:'(]  men det båndet fynker kanon bra! ingen flått!![:D]

ORIGINAL: Solvit

Er det reseptfritt?

Jupp!

ORIGINAL: cathrine1

jeg bruker flåttbånd på hunden min. syns det er mer effektivt. jeg er også redd for at småen skal få noen på seg.... så før vi tok på det båndet på bikkja så hadde hu ett par flått. jeg fikk helt angst. har ingen problem med å fjerne dem å sånt, men det at småen kan få dem på seg liker jeg ikke. ekkle dyra![:'(]  men det båndet fynker kanon bra! ingen flått!![:D]

Tør ikke bruke flåtthalsbånd jeg... Har hørt at hvis de får det i seg (tygger/gnager på det) kan de bli ordentlig dårlige.
Synes Exspot fungerer helt topp!

Flåtten skyr hvitløk!

Og man får også kjøpt hvitløkskapsler til hund. Da slipper man å bruke halsbånd osv.
Mye bedre![:D]

Jeg HAAAATER flått... fy f... så ekle de er... gi meg heller 100 edderkopper enn 3 flått

ORIGINAL: Solvit

Er det reseptfritt?

Jupp!

Glemte meg bort. Sorry! Exspot er reseptbelagt i Norge, men ikke i Sverige...[:)]

Back
Topp