Flått..

Et kallenavn

Glad i forumet

Noen her som har fått flått på seg selv eller ungene?

Her sjekker vi hver kveld når vi har vært ute i skogen eller områder ved sjøen, men har aldri opplevd det selv om det sies at det skal være endel flått i disse områdene.

Dere som har opplevd det; hvor i landet har det vært?

Jepp, uheldigvis flere enn en gang. Den er litt glad i meg er jeg redd, og i eldstemann her. Han gikk i gårdsbhg så ha fikk noen på seg. Vi kjøpte sånn flåttmiddel og smørte rundt anklene og rundt håndledda. Bittelitt, d hjalp godt d asså. Vi bor i Fredrikstad.

En gang på jenta. Ofte på meg selv og ofte på hunden :)
Gubben og gutten har aldri hatt ;)

Bor i Ålesund :)

ja, satt to på øreflippen til T etter en utflukt i barnehagen... bor i sørnorge..

sist vi var en tur i vestfold så fikk gutten på seg to som enda ikke hadde festet seg, Der vi var så hadde de blitt anbefalt å vaksinere barn og voksene hvis de var mye ute i skog og mark

Jeg fikk panikk da jeg fikk mitt eneste flåttbitt som gravid. Det gikk heldigvis bra! Bor på sørvest landet

Fjerna en på gutten min for noen dager siden.. Bor i Rogaland

Liam fikk for et par uker siden, vi bor i Østfold..har 3 katter som drar de med inn og ser stadig at de har sånne små kravlende rundt i pelsen som ikke har festet seg..sikkert en sånn som endte på han for vi hadde ikke vært ute i skog eller noe den dagen..

Back
Topp