Fjottearbeidsgivar!

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Grrrrrrrr.

Eg hadde jo eit innlegg her om dagen om arbeidsgivaren min som enda ikkje hadde sendt inn det innteks og skatteopplysningskjemaet. Og han sa på laurdag at det skulle han gjere på mandag.

Og han ringer i dag, onsdag, for no hadde han endeleg byrja å fylle det ut. og so lurte han jo sjølvsagt på ein del ting. Stillingsprosenten til dømes, det veit vel han betre enn meg?

Men det eg stussa mest på var spørsmålet om eg hadde slutta, eller om eg jobba der framleis.

Hallo mann økseskaft! Eg er 100% sjukemeldt, so sjølvsagt er eg jo framleis tilsett (ansatt...). Og han hadde jo vist det hadde eg sagt opp jobben min. Hanhadde jo vore den fyrste som hadde fått vite det i so tilfelle.

Æsj, så utrooolig irriterende...!!

Virker som jeg skal være glad for min arb.giver...

eg er berre so utruleg utruleg utruleg sinna! [:@]

Eg har den sløvaste arbeidsgivaren nokonsinne som går oppreist i to sko.

Han viste jo ikkje eingong kva han skulle gjere med sjukemeldinga som eg leverte i mai, og spør du han om noko som helst jobbrelatert eller noko som er relatert til kva arbeidsstedet driv med. So får du berre eit blankt blikk tilbake.

Eg kan jo banne på at når eg er ferdig med permisjonen min og liksom skal tilbake dit (noko eg overhovudet ikkje skal...), so er det sikkert 15 nye ansatte og eg har sikkert vorte sagt opp utan min viten. Blæh. For eg er vist den fyrste som går ut i permisjon og er sjukemeldt over lengre tid på dei 15 åra kafeen har eksistert, so det er jo nesten unnatakstilstand.

Men eg berre skjønar ikkje korleis det er mogleg for ein arbeidsgjevar å faktisk lirke av seg noko slikt som "har du slutta?". Nei, men eg kjem til å gjere det når permisjonen nærmar seg slutten, og eg skal ut i arbeid igjen.

ORIGINAL: Stirlers

Grrrrrrrr.

Eg hadde jo eit innlegg her om dagen om arbeidsgivaren min som enda ikkje hadde sendt inn det innteks og skatteopplysningskjemaet. Og han sa på laurdag at det skulle han gjere på mandag.

Og han ringer i dag, onsdag, for no hadde han endeleg byrja å fylle det ut. og so lurte han jo sjølvsagt på ein del ting. Stillingsprosenten til dømes, det veit vel han betre enn meg?

Men det eg stussa mest på var spørsmålet om eg hadde slutta, eller om eg jobba der framleis.

Hallo mann økseskaft! Eg er 100% sjukemeldt, so sjølvsagt er eg jo framleis tilsett (ansatt...). Og han hadde jo vist det hadde eg sagt opp jobben min. Hanhadde jo vore den fyrste som hadde fått vite det i so tilfelle.

Irriterende, men han spurte sikkert fordi han lurte på om du hadde planer om å slutte da vettu. På de papirene må man jo fylle ut hvilke dag som er første arbeidsdag dersom man fortsatt vil jobbe der. hvis ikke skrive man at arbeidsavtalen opphører. min spurte det samme, formelt. Men klart man vil fortsette, og han burde jo skjønt det når du er 100% sykemeldt.

Jeg fikk endelig levert papirene i dag :D Så fornøyd! De var glad for at jeg hadde alle papirene, og da sa de at det også kunne gå fortere enn 2 mnd som var vanlig behandlingstid. eiik

Virker ikke som han er helt på nett han der arbeidsgiveren din altså! Skjønner godt at du blir frustrert. Jeg hadde klikka[>:]

virker ikke som om han skulle hatt den stillingen han har i det hele tatt da...!
Minstekravet må jo være å vite hva man driver med skulle man tro...

ORIGINAL: MissYvonne

Virker ikke som han er helt på nett han der arbeidsgiveren din altså! Skjønner godt at du blir frustrert. Jeg hadde klikka[>:]

Uff, signerer! *grrr*

ORIGINAL: MissYvonne

hear hear!

Virker ikke som han har noe kontroll akkurat, nei...

Jøss for en arbeidsgiver du har da?
Tror jeg hadde møtt opp på jobben og hentet de papirene selv. Så slipper du det tulle greiene der.
Virket utrolig useriøst

Back
Topp