Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller for å være ærlig .Ja, en av de skrivefeilene jeg bare ikke forstår hvordan man kan bomme på!
Er ikke forum jeg ser det mest på faktisk.Jeg vet forskjellen ja. Men synes ikke det er noe merkeligere enn at folk blander vært og vert.
Jeg synes egentlig det merkeligste er når man hele tiden skrivet "ett" men egentlig mener "et".
Når det er sagt dømmer jeg ikke hardt på forum, da jeg selv egentlig ikke pleier å ha skrivefeil, men mobilen min retter ord til å få orddelingsfeil og det fort blir feiltasting også![]()
Ja, den voksene har jeg sett blir mer og mer utbredt. Er det dialekt ?Beskymre, skjekkeSynes det er verre med holdningen til folk når det gjelder masse skrivefeil. De driter i det, men skjønner ikke at de ofte lærer barna sine akkurat de samme feilene de selv har. Ser at familien til samboer har akkurat de samme skrivefeilene. Sånne tullete skrivefeil voksne folk ikke burde ha. Eller skal jeg skrive «voksene»
.
Jeg har mange skrivefeil, men den der a er jeg forskjell på.Vet du forskjellen på fjord og i fjor? Klarer du å skrive de korrekt?
Jeg synes det er så utrolig mange som ikke klarer det , ser feil hver eneste dag.
Vet ikke. Tror egentlig folk bare tror det skrives sånn.Ja, den voksene har jeg sett blir mer og mer utbredt. Er det dialekt ?
Jammen, man sier jo heller ikke voksene...?Vet ikke. Tror egentlig folk bare tror det skrives sånn.
Merkelig i grunn.Vet ikke. Tror egentlig folk bare tror det skrives sånn.
De tror kanskje «voksne» i flertall skrives «voksene»?Jammen, man sier jo heller ikke voksene...?
Hadde man enda skrevet det sånn det sies så hadde jeg skjønt det