W
Wardruna
Guest
Hahaha Ikke mye fisefint når man hører "Du pruppær jo hele tida!" 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, i grunnen, det bare hørtes helt rart ut å ta det i min munnFor meg er det et helt nytt ord, men syntes det var en fin beskrivelse av den lyden som kommer ved gåpromp. Sånnder liten fjert som kommer for hvert skritt.
Jeg strever også med det, noe som er helt dustete for han promper heeele tiden! Men han gjør så stort nummer av det når jeg er uheldig og slipper en. Urettferdiiig!Hahaha. Må si at jeg bare må flire av den tråden her!!haha.. Men kan legge til at jeg også fiser mer nå enn før svangerskapet. Jeg har derimot det problemet at jeg sliter med å prompe foran mannen så her satser jeg stort på smygere!
haha skylder på bikkja på fanget hvis den tilfeldigvis lukter også!!!
![]()
Hahaha! Sykt bra ord! Jeg går rundt sånn i skogen når jeg lufter bikkja. Prupp prupp prupp!

Haha Godt de forstår deg
Prupp synes jeg er et så utrolig koselig ord!Hørte det for første gang da jeg flytta til Larvik, er så søtt!! Og ja, jeg veit jeg er rar
![]()
Prupp? Hahahørtes fisefint ut
her sier vi propp haha, litt bredere dialekt nordpå
![]()
Hahaha. Må si at jeg bare må flire av den tråden her!!haha.. Men kan legge til at jeg også fiser mer nå enn før svangerskapet. Jeg har derimot det problemet at jeg sliter med å prompe foran mannen så her satser jeg stort på smygere!
haha skylder på bikkja på fanget hvis den tilfeldigvis lukter også!!!
![]()
Jeg strever også med det, noe som er helt dustete for han promper heeele tiden! Men han gjør så stort nummer av det når jeg er uheldig og slipper en. Urettferdiiig!
Ja, men forskjell på uttalen på propp som fis og propp som en proppDet har jeg aldri tenkt over. Kanskje jeg kommer fra pruppenes by..? Hehe.. men propp?? Sier dere virkelig det?? Aldri hørt før
jeg sier propp som slang på tampong XD
Kan jo skylde på hunden forsåvidt. Kommer ikke på det midt i pinselen min daUff sorry at jeg ler. Stakkars da blir det jo liksom ekstra fokus på den fjerten din når den høres! Kan du skylde på noen dyr da?
. Jeg har sagt det er babyen og jeg hehehe.. hvertfall i starten da jeg ble så flau
![]()
Ja, men forskjell på uttalen på propp som fis og propp som en proppfisepropp uttales med o mens en propp (som blodpropp) uttales med en å-lyd.
Haha ja, hun stakk ganske fort derfra... Lurer på om det var pga meg..?
. Hahaha ja prupp er jo litt søtt da? Hihihi bestemor sier prupp
. Hvordan trives du i min kjære hjemby btw?
. Rar er gøy
hehe
![]()
Haha herlig! Prupp og pæler er nye favorittord
Stortrives her, mye bedre enn Oslo der jeg opprinnelig er fra
Du får si ifra om du er hjemom i sommer, så tar vi en trilletur![]()
Gummi pælær ja hehe. Very nice
. Du lærer fort!
. Så bra, vi har visst switcha sted vi da
. Jaa det hadde bare vært såå koselig<3 veldig med på den
! Og du må si i fra når du er i oslo
!
Kan alltid skylde på bikkja!Hahaha uff men hva skjer den gangen det kommer en super promp?? Skylde på bikkja da å? Hihi![]()
Prupp? Hahahørtes fisefint ut
her sier vi propp haha, litt bredere dialekt nordpå
![]()