Fjerteguri? XD

junibebi89

Gift med forumet
Er det flere fisejenter her? :p her har det begynt å gå i et kjør med fjert, promp og fsss XD

Haha :D Føler ikke det har økt veldig her, men tror nok du vil få mye napp på denne.

Jeg bomber mannen hver natt stakar.. Prøver å holde igjen på dagtid uten å tenke over konsekvensene for han på natta :p

Vi har minigriser , som er lett å skylde på , på dagen :p haha

I kveld har jeg vært ekstrem! Samboeren blir like overraska hver gang, for det er først nå de siste to månedene han har hørt meg fise på 3 år :p

Hahaha denne kjenner jeg også meg selv godt igjen i :p. Jeg har også vært veldig var på fisene mine, at de ikke skal høres.. men nå orker jeg ikke jobbe med å skjule hver fis asså..

Jeg bomber mannen hver natt stakar.. Prøver å holde igjen på dagtid uten å tenke over konsekvensene for han på natta :p

Vi har minigriser , som er lett å skylde på , på dagen :p haha

Hahaha jeg ler godt av den her:p. Jeg også bomber min kjæreste, i går var det full rulle så sa han burde ikke løfte dyna mi! :p. Nei så tøft med mini griser:), kjekt å ha noen å skylde på!! :p :angelic:

Hahaha denne kjenner jeg også meg selv godt igjen i :p. Jeg har også vært veldig var på fisene mine, at de ikke skal høres.. men nå orker jeg ikke jobbe med å skjule hver fis asså..

Het braker det løs. Som han sier så søtt "Enda godt jeg elsker deg, der du ligger å er så sexy med alle ulydene dine, hvis ikke hadde jeg slitt!" :D
De får ta det som en kjærlighetserklæring ;)
Har heldigvis to hunder som er verre enn meg ;)

Het braker det løs. Som han sier så søtt "Enda godt jeg elsker deg, der du ligger å er så sexy med alle ulydene dine, hvis ikke hadde jeg slitt!" :D
De får ta det som en kjærlighetserklæring ;)
Har heldigvis to hunder som er verre enn meg ;)

Hahaha uff vi er så lekre:D men vi har frikort nesten et helt år! Så her er det bare å brake løs og fyre på! :D. Herlig kjærlighetserklæring oppi alt :p. Ja fy søren hunden min også har de verste og mest illeluktene fisene jeg norn gang har lukta :p. Dakar liten ;p <3 <3

Hahaha uff vi er så lekre:D men vi har frikort nesten et helt år! Så her er det bare å brake løs og fyre på! :D. Herlig kjærlighetserklæring oppi alt :p. Ja fy søren hunden min også har de verste og mest illeluktene fisene jeg norn gang har lukta :p. Dakar liten ;p <3 <3

"Var det der deg eller en av bikkjene? Om det var deg, dra til legen!" :D Hahaha Så helt klart noen som er verre enn meg, så da får han ikke klage :p

Ja.. jeg har generelt lite luft i magen til vanlig heldigvis. Men hadde noen uker i svangerskapet som jeg hadde mye luft ja.. samboeren synes jo bare det er dødsgøy med fising. Så han gikk i fra å typisk høre 1-2 fis om dagen til maaange en periode :p Det har heldigvis roet seg litt :)

Ja.. jeg har generelt lite luft i magen til vanlig heldigvis. Men hadde noen uker i svangerskapet som jeg hadde mye luft ja.. samboeren synes jo bare det er dødsgøy med fising. Så han gikk i fra å typisk høre 1-2 fis om dagen til maaange en periode :p Det har heldigvis roet seg litt :)

Haha det er så fønny :p. Når jeg var på butikken i sta så pruppet jeg bortover da jeg skulle se ettee yoghurtnøtter XD. Haha hun ene som jobbet der vet jeg er gravid for jeg spør stadig om å låne handlevognen med hjem så det ikke blir så innmari tungt og bære :p. Prupp prupp XD

Haha det er så fønny :p. Når jeg var på butikken i sta så pruppet jeg bortover da jeg skulle se ettee yoghurtnøtter XD. Haha hun ene som jobbet der vet jeg er gravid for jeg spør stadig om å låne handlevognen med hjem så det ikke blir så innmari tungt og bære :p. Prupp prupp XD

Haha Godt de forstår deg ;)
Prupp synes jeg er et så utrolig koselig ord! :p Hørte det for første gang da jeg flytta til Larvik, er så søtt!! Og ja, jeg veit jeg er rar ;)

Hahaha! Sykt bra ord! Jeg går rundt sånn i skogen når jeg lufter bikkja. Prupp prupp prupp!

Prupp? Haha :p hørtes fisefint ut :p her sier vi propp haha, litt bredere dialekt nordpå :p

Prupp? Haha :p hørtes fisefint ut :p her sier vi propp haha, litt bredere dialekt nordpå :p
For meg er det et helt nytt ord, men syntes det var en fin beskrivelse av den lyden som kommer ved gåpromp. Sånnder liten fjert som kommer for hvert skritt.

Back
Topp