Fjernkontroll

Olive76

Forumet er livet
Ja. Det måtte jo skje. Gustav har skjønt hva fjernkontrollen er til. Satt og zappet som en gal på min kusines tv og fliret som bare det. Men var mest bort i volumen så det ble mye lyd etterhvert. Så nå tar han hvilken som helst fjernkontroll og retter den mot tv-en. Heldigvis ikke alle som virker[:D]

Hehe Smart gutt![:D]

Solveig har ikke funnet volumknappen på fjernkontrollen. Men hva gjør vel det når hun vet hvordan man stiller lyden på forsterkeren?[:D]

så flink gutt da. jorunn prøver, men vi gjemmer dem nesten alltid. hun har også funnet volumet på cdspilleren sin[&:]

ORIGINAL: Olive76

Ja. Det måtte jo skje. Gustav har skjønt hva fjernkontrollen er til. Satt og zappet som en gal på min kusines tv og fliret som bare det. Men var mest bort i volumen så det ble mye lyd etterhvert. Så nå tar han hvilken som helst fjernkontroll og retter den mot tv-en. Heldigvis ikke alle som virker[:D]

hihi.. som å høre om malin.[:D]

Her har fjernkontrollen vært populær lenge, men det er først de siste par ukene at hun har vært bevisst på hva den faktisk er til... så her skifter vi stadig kanal, eller bare skrur av tv'n. Hun er også veldig glad i å skru på lyden på forsterkeren.

Alt annet av ting med knapper er telefon for henne, og løftes opp på skulderen - veldig søtt!! [:)]

[:D] Frida elsker fjernkontroller, men jeg tror ikke hun skjønner helt enda. Hun skrur gjerne på tvn, men jeg har en tendens til å ta ut batteriene før hun får leke med den og da er det ikke så lett å lære noe heller.

Back
Topp