ORIGINAL: harmoni
ORIGINAL: Annelise og Dennis
ORIGINAL: Oktober76
ORIGINAL: Tonjeoglillegutt
Kjenner selv at jeg er litt delt... Selv om jeg gjerne ville hatt alle ukene selv siden jeg elsker
å være hjemme med mini, syns jeg det er kjempe bra at pappan også skal få noen uker
sammen med han. Tror både pappan og mini har godt av å styre i heimen selv uten innblanding
fra mor[:D] Sambo jobber på et skikkelig mannsdominert sted, og de var IKKE gira på at han
skulle ha perm nei [&:]
Nettopp derfor vil jeg ikke at pappakvoten skal fjernes, tror det hadde blitt mer press fra arbeidgiver at fedre ikke skal ta pappaperm.
SignDet er to gode poeng her!Både arbeidsgiver, og mor...
Er selv usikker på hvor mye jeg ville gitt sambo, selv om jeg mener bestemt at han har godt av å være hjemme å bli enda bedre kjent med frøkna. Så her er jeg veldig glad for at noe er forbeholdt far, 10 uker er tross alt ikke SÅ lenge.
Argumentet med at noen familier kanskje vil dele 50/50 holder ikke for meg...Da er det bare å dele 50/50, eneste som kan gjøre det upoppulært er arbeidsgiver, og da er det ihvertfall godt å ha 10 uker å begynne å forhandle med.
Stiller meg bak her. Sambo føler slik plikt til jobben at han nok hadde tatt minimalt med perm selv om han vil være hjemme med lille supermannen. Syns det er supert at det er satt, slik at det liksom ikke er "hans feil" at han blir borte fra jobb.[;)] Og vil man gi mer til pappa kan man som nevnt her bare gjøre det.
Det er to gode poeng her!Både arbeidsgiver, og mor...