Fjerning av mandler?

loeve

Elsker forumet
Storebror på 3 år var på sykehuset og fikk fjernet mandlene, falske mandler og satt inn dren for 9 dager siden. Han var veldig slapp og hadde litt feber etter operasjonen. Dette var vist helt normalt. Probleme er at han fremdeles er slapp, orker ingenting, sikler mye har sluttet å prate. Har ikke mye feber kun 38 -38,5. Sliter med å få i han nok drikke og mat, men litt får han i seg. Normalt er han en serdeles aktiv gutt med mange lopper i blodet-

Andre her som har erfaring med mandel operasjoner? Hvor lang tid tar det før de er på beina igjen, spiser normalt og fungerer som normalt?

Begynner å bli litt bekymret, og veldig sliten[:(]

Aner ikke.. jeg ville tatt en telefon til legen deres og hørt. Håper han kommer seg snart!!

God bedring!!

ORIGINAL: *kolibri*

hvor lenge siden er det han gjenomgikk operasjon?
det kan utvikle seg infeksjon i såret, så ville kontaktet lege(skjedde med meg etter at jeg fjernet mandlene)

Uff, jeg fikk blødning jeg rett etter! Dumme sykepleier som sa at det var vanlig å hoste opp litt blod! Kjente det raaant blod nedi halsen og blodsmaken. Så når jeg kastet opp et sånn papirbeger med rødt blod, så svisj var jeg i narkose igjen[&:]

Nå vet ikke jeg så veldig mye om hvordan dette oppleves for et lite barn, men når jeg fjernet mandlene
i februar fikk jeg intense smerter igjen fra dag 7 siden sårskorpene begynte å løsne, fytti det er ikke godt altså! 
Jeg ville nok ringt legen og hørt for sikkerhets skyld, riktig god bedring[:)]

ORIGINAL: **Lillamumi**

Vil han ikke ha is engang???

Nei, og det er jo helt utrolig. Han som elsker is. Han drikker litt sjokolademelk og spiser noen biter pannekake i løpet av dagen- Så ikke mye jeg får lurt i han.

ORIGINAL: ~Ingeborg~

Aner ikke.. jeg ville tatt en telefon til legen deres og hørt. Håper han kommer seg snart!!

God bedring!!

Signerer her jeg!

ORIGINAL: *kolibri*

hvor lenge siden er det han gjenomgikk operasjon?
det kan utvikle seg infeksjon i såret, så ville kontaktet lege(skjedde med meg etter at jeg fjernet mandlene)

Det er 9 dager siden. Han har ikke hatt høy feber, men har vært inne på tanken om infeksjon. Men hadde da ventet at tempraturen skulle ha gått mer opp. Kjenner at han er veldig hoven i halsen og kan se at det er trangt. Fikk du høy feber?

Back
Topp