Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Mamma010108*
Fjerna mine i august i fjor. Var ikkje i form dei første dagane, men det kom seg. Fikk HELDIGVIS smertestillande med meg heim, ellers hadde eg ikkje overlevd. Men eg var aleine med to små fra dagen eg kom heim, så kan jo ha litt og sei. Man skal jo ta det med ro noken daga etter[;)]
Men fikk i meg drikke og mat. Gikk mest i is da[:D]
Så fyll frysen med masse is[:D]
Lykke til[:)]
ORIGINAL: InMyHeart
fjernet de rett før jeg ble 16år ca..
så noen år siden..
de ble fjernet pga halsbetennelse minst 1 gang hver mnd de siste åra.
På slutten ble det bare værre og værre,måtte spytte ut mitt egen spytt i bøtte for jeg klarte ikke få det ned[&o]
var grusomt!
Så oppererte de bort. var ett smertehelvete 1uke etter,men etter det har jeg aldri hatt vondt i halsen igjen[:D][:D]
så det var virkelig verdt det!!!
Søstra mi fjernet dem med laser,de kom tilbake igjen etter 1 år og hun sliter like mye med dem[&o]
ORIGINAL: goldpen
Fjerna mine i august i fjor. Var ikkje i form dei første dagane, men det kom seg. Fikk HELDIGVIS smertestillande med meg heim, ellers hadde eg ikkje overlevd. Men eg var aleine med to små fra dagen eg kom heim, så kan jo ha litt og sei. Man skal jo ta det med ro noken daga etter[;)]
Takk for gode tips *Gleder meg til is*[:D]
Høres tøft ut å ha ansvar for barn når man er nyoperert! Godt du kom deg fort da[:)]
ORIGINAL: goldpen
Takk for gode tips *Gleder meg til is*[:D]
Høres tøft ut å ha ansvar for barn når man er nyoperert! Godt du kom deg fort da[:)]
Ekstra godt med is etter en sånn operasjon[:D]
Et anna tips kan være og be om smertestillande i "brustablett form".
Smaka IKKJE godt, men sleppe kave med og få ned tabletta[:D]