fjerning av føflekk

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
nokon her som har fjernet en føflekk?[8|]

eg skal bestille time til å gjøre det i morgen.. har en føflekk som er blitt svart, så da tar eg ingen kjangser...

men er det vondt? den er skal ta vekk er rett under puppen, og er shit nervøs [&:]
kan dei gjøre det på legekontoret, eller må man på sykehuset og gjøre det?
fikk dere beskjed om å ikkje løfte tungt, eller kunne dere gjøre vanlige ting etterpå?

vart noen spørsmål men...[:)]

Jeg fjernet en på ryggen i september, var ikke vondt, kjente litt at det rykket litt i huden når de sydde. Jeg ble henvist av legen til hudspesialist.. Men vet om at de gjør det på legekontoret også! Fikk bare beskjed om å ikke bøye meg for mye, men det var jo seff pga der den var da[:)]

jeg fjernet en på arma. de gjorde det på legekontoret. gjorde ikke så veldig vondt.

takk for svar [:)]

gruer meg ikkje så masse no lenger heldigvis [:)]

fjernet en mellom puppene i vår, fikk godt med bedøvelse så var ikke vondt, trengte ikke tenkte på noe spesielt ang løfting eller bøying etterpå, da dette er hud som ikke strekkesw så mye til vanlig.

Det eneste tipset jeg fikk var å gå med plaster over i hvertfall 6 uker for å få så fint arr som mulig. [:)]

jeg har fjernet mange og det er ikke vondt i det hele tatt. Eneste bedøvelsen som er litt ubehagelig. Gjorde det på legekontoret og det er veldig fort gjort. Bruk plaster på såret og ikke få sol på det helst det første året. (I sommer går jeg med en sånn hudfarget tape over) Det kommer an på hvor du fjerner føflekken, men som regel trenger du ikke å ta noen hensyn etterpå, annet enn å ikke bade i basseng f.eks

Det går nok kjempe bra!
Det er ulike metoder etter størrelse og utseende, ingen er spesielt vonde.

Lykke til!

Jeg har akkurat fjernet en rett under puppen.
Går ganske fort og er jo ikke noe spes vondt for man får jo bedøvelse.
Jeg vil heller si at det er mer ekkelt![:'(]
Ikke gå med bh med slik bøyle som kan gnage. Jeg kunne bare løfte og gjøre ting som før så lenge jeg ikke strakk huden der.
Men ikke så lett å strekke huden på puppen[:)]

Jeg trengte ikke dra til noe sykehus-de gjorde det på legekontoret her

Jeg har fjernet et par på ryggen, og jeg kjente ikke noe. Men man kjenner jo at de river og drar litt i huden. Jeg måtte prøve å ikke strekke/bøye meg for mye i starten, og ikke få vann på såret i starten. Jeg gjorde dette hos hudlege.

Back
Topp