Fjernhet

Helt motsatt her! Er vanligvis en katastrofe, men mye mer konsentert nå. Flinkere med rutiner, husker kosttilskudd hver dag til en forandring, roter ikke bort nøklene som jeg pleier. Jeg har ADHD og har hørt at det er vanlig at ADHD-symptomene forsvinner under graviditeten, noe legen min også kunne bekrefte er vanlig. Helt supert :) Men skjønner veldig godt hvordan dere har det. Heldigvis går det vel over ... men så kommer ammetåka. For meg kommer det vel tilbake :/ koser meg enn så lenge med en fungerende hjerne! Hadde jeg bare hatt like mye energi som jeg har til vanlig. Er helt skutt hele tida.
 
Hvis det er noen trøst har jeg det sånn også. Og det var godt å høre noen si det høyt, jeg trodde bare det var meg.. Føler at jeg ikke klarer å henge med i samtaler og at jeg ikke klarer å engasjere meg og være "hyggelig" og nysgjerrig. Er bare helt i min egen boble. Slitsomt! Jeg er også lærer, men heldigvis sykemeldt (dog av andre grunner). Men jeg forstår godt frustrasjonen din mtp å jobbe med elever uten å være på hugget. Det er ikke lett! Du har all medfølelse fra meg. Lykke til;-)
Godt å høre, og deilig høre at noen fra samme arbeidssituasjon forstår deg. Takk
 
Jeg er helt blåst. Men det er mye pga jeg er så svimmel tror jeg.
 
Jeg gikk fra nøklene i døra i dag. Måtte ringe på hos naboen for å komme meg inn i blokka da jeg kom hjem igjen. Føles litt som om ammetåka er 7 måneder for tidlig ute...
 
Er ikke blitt så veldig fjern ennå men var helt fjern de første ukene (les månedene) etter fødselen med førstemann. Var helt grusomt
 
Back
Topp