Fjernhet

Atchibah

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Lurer så veldig på om jeg er alene om dette.

Nå er jeg 8+5 på veg. Jeg er så forferdelig fjern! Det er nesten så jeg ikke merker det selv,men mine medarbeidere påpeker det hele tiden. Er virkelig plagsomt, og har tenkt ofte denne uka hva gjør jeg på jobb når jeg føler at jeg er så fjern at jeg ikke gjør en god jobb.
 
Lider ikke av det selv, men har hørt om flere som har det likt.de mister litt konsentrasjonen på en måte.rart hva de hormonene gjør med oss:p håper ikke du synes det er alt for plagsomt!
 
Jeg har opplevd å være litt fjern på jobb. Er normalt sett veldig strukturert og har kontroll på jobb, men opplevd de siste ukene å glemme ting og ja, rett og slett være litt fjern. Skulle bare ønske jeg kunne fortelle kollegaene hvorfor :)
 
Ike rart du er et litt annet sted mentalt.he he.du skal bli mamma er jo noe av det største som kan skje en:D hvor tid vil du fortelle det på jobb?
 
Jeg er der. Er så utrolig fjern og glemsk at det er grusomt. Detter ut midt i setninger og klarer ikke å tenke. Utrolig irriterende!
Nesten glad for sykemeldingen pga kvalme for hadde nok ikke fungert bra på jobb. Redd jeg hadde gitt feil medisiner ellerno slik jeg er nå.
 
Lider ikke av det selv, men har hørt om flere som har det likt.de mister litt konsentrasjonen på en måte.rart hva de hormonene gjør med oss:p håper ikke du synes det er alt for plagsomt!
Jo det er veldig plagsomt, og spesielt da fordi det blir påpekt hver eneste ting jeg er fjern på.
 
Jeg har opplevd å være litt fjern på jobb. Er normalt sett veldig strukturert og har kontroll på jobb, men opplevd de siste ukene å glemme ting og ja, rett og slett være litt fjern. Skulle bare ønske jeg kunne fortelle kollegaene hvorfor :)
Jeg fortalter kollegene mine hvorfor. Og i mine øyne ble det bare være av det. Som at det ikke er gunn nok eller at det er tull. Men er selvfølgelig ikke fjern med vilje! Og det jeg trenger er omsorg rundt det, at ting blir sagt på en grei måte når jeg har glemt noe eller er borte i min egen verden et øyeblikk. Men veldig godt å høre at flere er litt fjerne.
 
Ike rart du er et litt annet sted mentalt.he he.du skal bli mamma er jo noe av det største som kan skje en:D hvor tid vil du fortelle det på jobb?
Fortalte det på torsdag fordi jeg er fjern og sliten. Slik at de skulle få forståelse for det. Virker som de fikk det, men ikke aksepterte det helt.
 
Jeg er der. Er så utrolig fjern og glemsk at det er grusomt. Detter ut midt i setninger og klarer ikke å tenke. Utrolig irriterende!
Nesten glad for sykemeldingen pga kvalme for hadde nok ikke fungert bra på jobb. Redd jeg hadde gitt feil medisiner ellerno slik jeg er nå.
Så deilig å høre! Har tenkt tanken om å kontakte legen, for er så vondt å jobbe når man ikke føler man gjør jobben tilfredsstillende nok. Usikker på om det er grunn nok, men synes verken barna (jobber på skole), medarbeiderne eller min selvfølelse fortjener det.

Har lest at man noen har "slør" forrang øynene når de er nygravide. Tror jeg er en av de.
 
Så deilig å høre! Har tenkt tanken om å kontakte legen, for er så vondt å jobbe når man ikke føler man gjør jobben tilfredsstillende nok. Usikker på om det er grunn nok, men synes verken barna (jobber på skole), medarbeiderne eller min selvfølelse fortjener det.

Har lest at man noen har "slør" forrang øynene når de er nygravide. Tror jeg er en av de.
Nå er det jo helst kvalme, svimmelhet og bekkenet som gjør at jeg er sykemeldt men ja, tror utenom det så hadde jeg slitt! Jobber i hjemmesykepleien så mye frem og tilbake, medisiner, navn og adresser så hadde sikkert slitt litt :p vanskelig følese å vær så..lost?
 
Fjern ja, idag var det like før jeg ba en på jobben sørge for at jeg fikk meg selv ut i bilen i tillegg til tingene mine :wacky: total vims:D
 
Så deilig å høre! Har tenkt tanken om å kontakte legen, for er så vondt å jobbe når man ikke føler man gjør jobben tilfredsstillende nok. Usikker på om det er grunn nok, men synes verken barna (jobber på skole), medarbeiderne eller min selvfølelse fortjener det.

Har lest at man noen har "slør" forrang øynene når de er nygravide. Tror jeg er en av de.
Hvis det er noen trøst har jeg det sånn også. Og det var godt å høre noen si det høyt, jeg trodde bare det var meg.. Føler at jeg ikke klarer å henge med i samtaler og at jeg ikke klarer å engasjere meg og være "hyggelig" og nysgjerrig. Er bare helt i min egen boble. Slitsomt! Jeg er også lærer, men heldigvis sykemeldt (dog av andre grunner). Men jeg forstår godt frustrasjonen din mtp å jobbe med elever uten å være på hugget. Det er ikke lett! Du har all medfølelse fra meg. Lykke til;-)
 
Eg og er helt fjern, lager mat og glemmer å slå av komfyren/platene blandt anna. Helt svimete. Føler eg går å surrer i min egen verden... :sorry:
 
Hin dagen skulle eg tørke vekk snørret til småen, og så meg fornøyd med den jobben helt til mannen kom å spurte hvorfor eg hadde kastet dorullen i do :hilarious:
 
Oh yes!

Ringte mannen helt fortvilet og på grineren fredag fordi jeg ikke fant bilen min på Flesland, var HELT sikker på at den var stjålet....

Mannen ble helt stum og sa litt vantro; eh!! Husker du virkelig ikke at jeg kjørte deg i går?......

Så, JA, heeelt fjern:)
 
Back
Topp