Fjerne mandler

x1xPastella

Forumet er livet
Er det mange her som har fått fjernet mandlene på sine små?

Har det vært mye smerter etterpå?

Hva med blødninger?

Noen tips og råd bortsett fra TLC, is og youghurt?

Gikk det bra?

Ingen erfaring men når jeg fjernet mine lå en liten gutt vedsiden av meg på oppvåkning og han begynte å blø litt og ble sendt med sykebil til et annet/større sykehus stakars..

Blødninger er sjeldne(hvertfall de alvorlige) og de små takler ofte operasjonen veldig bra[:)]
Leste i svensk legeblad at i fjor eller noe var det 4 som opplevde alvorlig blødning, så det er ikke mange med tanke på alle mandeloperasjoner som gjøres[;)]

Tusen takk for innspill.

Fjernet mine egne i el alder av 20[8D] Etter 2 uker uten å ha spist så og si ingenting satt jeg og grein i meg ei kald pølse![8|][8D] Var så sulten!! Så ville tro at å fjerne de som små er mye bedre enn som stor...

ORIGINAL: Lizzandra

Fjernet mine egne i el alder av 20[8D] Etter 2 uker uten å ha spist så og si ingenting satt jeg og grein i meg ei kald pølse![8|][8D] Var så sulten!! Så ville tro at å fjerne de som små er mye bedre enn som stor...

Det sies at det er mye bedre å fjerne de som småbarn. Gubben tok de i voksen alder og sleit med mye blødning.

Dytter, for gutten vår på 4 år skal fjerne de om en mnd..og jeg er litt skeptisk etter alt jeg har lest.. Jeg er mest redd for blødning..Det skjer 4 av 100 fikk jeg til svar på sykehuset i går.

ORIGINAL: camilla82

Dytter, for gutten vår på 4 år skal fjerne de om en mnd..og jeg er litt skeptisk etter alt jeg har lest.. Jeg er mest redd for blødning..Det skjer 4 av 100 fikk jeg til svar på sykehuset i går.

Ja det er ikke såå mange da, men man kan jo være 1 av de 4... Her skal det fjernes om 1,5 uke.

Lykke til når dere skal i det.

De skal IKKE i barnehage på ei stund da, og være minst mulig i aktivitet..

Eldste fjernet mandler og polypper da han var 4..

ORIGINAL: Maelle

Hva legges i en stund? Det står i papirene at han skal holde seg i ro den dagen og dagen etter. Men tenkte å se det ann.

ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: Maelle

Hva legges i en stund? Det står i papirene at han skal holde seg i ro den dagen og dagen etter. Men tenkte å se det ann.

Jeg fikk beskjed om å helst holde ham hjemme ut uka.. Men det er jo 5 år siden..

Back
Topp