Fjerne mandlene

tipp

Forumet er livet
Noen her som har gjort det i voksen alder?

legen min har sendt hendvisning til haukeland for å få fjernet mine. Også sier min mann i dag at det gjør veldig vondt når de blir fjernet i voksen alder.

Stememr dette[8D][8|]

Håper ikke det[:D] begynte å grue meg litt da han sa det[&:]

Jeg gjorde det da jeg var 28. Og det er veldig individuelt om du er dårlig eller ikke. Jeg var kjempedårlig, søskenbarnet mitt var ikke dårlig. Hun fjernet dem to år etter meg. Lykke til. Glad jeg er ferdig med det. Jeg har ikke hatt halsbetennelse etterpå og å fjerne mandlene er noe av det beste jeg har gjort!

ja, det er vel veldig forskjellig det der.håper jeg slipper ubehag.men er veldig plager med betennelse og sånne ekle hvite stinkende klumper[:'(]

Gleder meg til de forsvinner[:)]

For meg var det å fjerne mandlene (var 26 år) ikke verre enn en heftig halsbetennelse, smertemessig [:)] Og så blir det så utrolig bra etterpå når du slipper videre halsbetennelser [:D] Kjør på med saftis og isbiter, så går det raskt over!

Godt å høre[:D]

Tok mine når jeg var 18. Kan si det sånn at det var en mindre behagelig opplevelse, fikk med meg masse smertestillende etter operasjonen. Stikkpiller såden, husker jeg tenkte ikke f.. om jeg ska dytte de opp i rumpa.. Jeg tok alle [&o]

Men er utolig deilig å slippe halsbetennelser, har hatt en liten de siste 9 årene. (det sitter en liten bit igjen hos meg, legen sa noe om at den kunne ha vokst ut etter på, men jeg vet ikke jeg[:D])

Lykketil, det går sikkert kjempefint![:D]

tror jeg var 19 da jeg fjernet de. Jeg var dritdårlig i nesten 6 mndr. Fikk ikke i meg mat eller drikke, s det var rett inn på sykehuset igjen. Hu som lå ved siden av meg og var noen r eldre kom fint fra det. Så tror det er litt individuelt.

Back
Topp