Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sies vel at svangerskapet kan påvirke føflekkene, men jeg er generelt skeptisk til føflekker og vil ha bort de som oppfører seg merkelig. Min har ikke blitt så mye værrre i svangerskapet, men lettere å ta den nå enn med to babyer i hus!Vurderer å kvitte meg med en på skulderen som klør veldig, er det et tegn på at det er en farlig føflekk?
Skikkelig plagsom, spess når man klør seg til blods:/
Skal hvertfall ta forandringer på alvor, så ville absolutt tatt det opp med lege, så kan han vurdere det videreVurderer å kvitte meg med en på skulderen som klør veldig, er det et tegn på at det er en farlig føflekk?
Skikkelig plagsom, spess når man klør seg til blods:/
Ok, er så mye som forandrer seg hele tiden, så det er vanskelig å holde oversikt på denne kroppen min har ikke blitt noe verre men klør veldig til tider!Det sies vel at svangerskapet kan påvirke føflekkene, men jeg er generelt skeptisk til føflekker og vil ha bort de som oppfører seg merkelig. Min har ikke blitt så mye værrre i svangerskapet, men lettere å ta den nå enn med to babyer i hus!
Skal ordne meg med time, så får legen ta en titt Greit å være på den sikre siden!Skal hvertfall ta forandringer på alvor, så ville absolutt tatt det opp med lege, så kan han vurdere det videre