Fjerne føflekk nå?

Mallings

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Er det greit? Har en midt på ryggen som stikker litt ut og som jeg har klart å klore til blods et par ganger. Vil gjerne ha den bort, men er det noe risiko å gjøre det nå?

Jeg fjernet også en føflekk for noen måneder siden! Gikk helt fint det sa hudlegen :)

Vurderer å kvitte meg med en på skulderen som klør veldig, er det et tegn på at det er en farlig føflekk?
Skikkelig plagsom, spess når man klør seg til blods:/

Vurderer å kvitte meg med en på skulderen som klør veldig, er det et tegn på at det er en farlig føflekk?
Det sies vel at svangerskapet kan påvirke føflekkene, men jeg er generelt skeptisk til føflekker og vil ha bort de som oppfører seg merkelig. Min har ikke blitt så mye værrre i svangerskapet, men lettere å ta den nå enn med to babyer i hus!

Skal hvertfall ta forandringer på alvor, så ville absolutt tatt det opp med lege, så kan han vurdere det videre :)

Jeg spurte legen min om dette i starten av svangerskapet. Har noe som ligner veldig på føflekker,men som han mener er fettklump ell noe. Dette ville han ikke fjerne pga at d ikke var bra med den lokalbedøvelsen de bruker. Mulig han bare er ekstra forsiktig og vil at dette skal gjøres etter fødsel :)

Det sies vel at svangerskapet kan påvirke føflekkene, men jeg er generelt skeptisk til føflekker og vil ha bort de som oppfører seg merkelig. Min har ikke blitt så mye værrre i svangerskapet, men lettere å ta den nå enn med to babyer i hus!
Ok, er så mye som forandrer seg hele tiden, så det er vanskelig å holde oversikt på denne kroppen:) min har ikke blitt noe verre men klør veldig til tider!
Skjønner godt at du vil ta den nå før det blir to babyer ja;)

Back
Topp