Fjerne baderomstapet..

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Noen gode tips for og fjerne baderomstapeten vår på en enkel måte?[:)]

Har kjøpt ny tapet som skal opp der inne, men få vekk den gamle først.
Den sitter fast, veldig godt fast!!! Så om det sitter noen her med noen gode tips, så setter jeg stor pris på om du deler[:D]

har ikke noe tips å komme med...men dytter for deg [:)]
Lykke til med oppussinga av badet!

ORIGINAL: werana

har ikke noe tips å komme med...men dytter for deg [:)]
Lykke til med oppussinga av badet!

Tusen takk [:D]

ORIGINAL: Miss Fat

Nei, bare masse tid!!!!!!!!!

Sann er det med fjerning av tapet, det tar tid og er heise kjedelig men må til for at det skal bli bra..........

Ja redd for det, bør vel belage meg på at vi bruker noen kvelder på dette[&o]

Du kan få låne dampmaskin på maleforretning eller lignende. Vi hadde glassfibertapet (eller hva nå det heter) på kjøkkenet som nesten tok knekken på oss, men med papirtapeten på soverommet gikk det veldig mye lettere. Dampmaskinen gjorde hvertfall jobben mye lettere på begge tapetene. Lykke til!

ORIGINAL: M1979

Du kan få låne dampmaskin på maleforretning eller lignende. Vi hadde glassfibertapet (eller hva nå det heter) på kjøkkenet som nesten tok knekken på oss, men med papirtapeten på soverommet gikk det veldig mye lettere. Dampmaskinen gjorde hvertfall jobben mye lettere på begge tapetene. Lykke til!

Heilt vanlig dampmaskin?
For da har eg nemlig liggande heima hos mammo å dei ein plass, må berre få ho te å rota den frem igjenn[8D]

Takk for tips!![:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: M1979

Heilt vanlig dampmaskin?
For da har eg nemlig liggande heima hos mammo å dei ein plass, må berre få ho te å rota den frem igjenn[8D]

Takk for tips!![:)]

Vi prøvde med en billig (Biltema eller noe) dampmaskin, men det funket ikke. Den vi har lånt gir nok mer damp, er varmere og så er det en plate man legger på veggen hvor dampen kommer ut så du får dekket en ganske stor overflate. Er en Fargerike butikk vi har fått lånt dampmaskinen i.

Back
Topp