Fjern healing

tilii skrev:
Har bare opplevd det på en hund av ett vennepar som hadde seperasjonsangst, og den forvandlet seg etter en tre fire behandlinger og er nå hjemme alene uten problemer. Så på ett eller annet vis må det jo funke tenker jeg da. Men som sagt ingen erfaringer med mennesker.

Beklager altså, men det der er det sprøeste jeg har hørt på lenge. Tror jeg ville tenkt litt etter om det muligens var noen andre årsaker til at hunden plutselig klarte seg bedre alene hjemme...

Drømmeren skrev:

Knøttebærer skrev:
Hvorfor i alle dager vil du fjerne healing? En ting er å ikke være for healing for sin egen del, men det har da hjulpet mange, så jeg syns folk får ha healingen sin i fred jeg og tror dessuten det vil være vanskelig å få healing fjernet. Da må det jo i såfall forbys.... Det blir ikke enkelt å få til;)

Hehe jeg vil jo ikke fjerne healing
Jeg skal ha fjern healing

Ja... jeg skjønte det, men du skrev det med en litt morsom orddelingsfeil som gjorde meg litt kreativ. Det du skal ha skrives fjernhealing, ikke fjern healing. "Fjern healing" blir noe helt annet

Knøttebærer skrev:

Drømmeren skrev:

Knøttebærer skrev:
Hvorfor i alle dager vil du fjerne healing? En ting er å ikke være for healing for sin egen del, men det har da hjulpet mange, så jeg syns folk får ha healingen sin i fred jeg og tror dessuten det vil være vanskelig å få healing fjernet. Da må det jo i såfall forbys.... Det blir ikke enkelt å få til;)

Hehe jeg vil jo ikke fjerne healing
Jeg skal ha fjern healing

Ja... jeg skjønte det, men du skrev det med en litt morsom orddelingsfeil som gjorde meg litt kreativ. Det du skal ha skrives fjernhealing, ikke fjern healing. "Fjern healing" blir noe helt annet

fikk meg til å smile iallefall  =D

men hvordan kan fjernhealing forklares?

tenker en persom mye på deg,og så er du frisk?

......??  lurer virkelig altså..

¤Sunshine¤ skrev:
men hvordan kan fjernhealing forklares?

tenker en persom mye på deg,og så er du frisk?

......??  lurer virkelig altså..

Denne her forklarer det kanske bra http://www.fantastiskedu.com/Fjernhealing.html

kopiert fra linken:

Fjernhealing 

Jeg bruker å forklare dette med at det er Den Frie Viljen, som er alfa og omega for oss på Jorden, som setter igang prosessen. Klienten har da satt igang en healingprosess i seg selv, og ubevisst sagt at "nå ønsker jeg en endring/bedring i denne situasjonen."

altså   er det egentlig positive tanker fra personen som trenger hjelp, som hjelper.
altså  snu om på situasjonen.

også har vi en som tar betalt for å få den andre til å tenke positivt?

litt skeptisk ja..

ja, deres tanker setter i gang prosessen. Derfor synst min mor (som sjelden tar betalt) bedre å kombinere det med kontakt healing. Hun driver med Rainbow Reiki.

ja, deres tanker setter i gang prosessen. Derfor synst min mor (som sjelden tar betalt) bedre å kombinere det med kontakt healing. Hun driver med Rainbow Reiki.

da har jeg lært noe i dag også =)

trodde healing bare var hånd-påleggelse ol.  ikke å starte positiv tankegang.

men slik som kroniske smerter feks, hjelper det ikke bare med positive tanker. 
har prøvd =(

Back
Topp