Fjern healing

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Noen som har erfaring med det?
Funker det?
Jeg skal ha fjern healing 10 ganger de neste 2 ukene av ei dame..
Er veldig spent på om det fungerer og evt hvordan det fungerer..
Gleder meg til å få testa det ut..
For funker det så er det helt supert, for jeg sliter veldig med helsa

Har ikke peiling jeg,men spent på om det virker for deg,tenk så bra hvis det hjelper :)Vil gjerne høre hvordan det gikk :)

Hvorfor i alle dager vil du fjerne healing? En ting er å ikke være for healing for sin egen del, men det har da hjulpet mange, så jeg syns folk får ha healingen sin i fred jeg og tror dessuten det vil være vanskelig å få healing fjernet. Da må det jo i såfall forbys.... Det blir ikke enkelt å få til;)

Spent på å høre om det fungerer for deg

Mun mor driver med healing, hun fjern healer å men kombinerer det med kontakt healing. Hun er veldig flink og har hjulpet meg mye, men det er folk der ute som ikke har peiling. Det å fjern heale kan hjelpe, men ikke tro at det vil kurere det som plager deg og du blir helt frisk med engang.

både jeg og flere jeg kjenner har fått fjernhealing, og min erfaring er at det fungerer.... Det er sært, men det fungerer! Lykke til !!

Det har jeg kun fått en gratis kjapp sak av en gang... så kan ikke si om det virker. Men jeg responderer ja :)

Har vært på vanlig healing flere ggr og hver kveld etter behandling kan jeg kjenne en viss vibrering, følelse og ja.. vanskelig og forklare. Men den er fysisk og kraftig.

Hadde fått tid for fjernhealingen.. var onsdag klokka 12. Tirsdag klokka 12 fikk jeg brått følelsen på jobb og skjønte ingenting.. slappet av og roet meg og lot det bli ferdig. Gikk så en time eller to... og jeg fikk en mail om at hun hadde mikset sammen listene og tatt onsdagslista på tirsdag og håpet at det gikk greit. :-O
Så jeg kunne jo ikke ha visst på forhånd engang.. sprøtt og bekreftende for min del :))

Hold deg unna, sier jeg. Ikke bra å tukle med den åndelige verden, det kan hjelpe der og da, men du kan bli sykere senere...

Knøttebærer skrev:
Hvorfor i alle dager vil du fjerne healing? En ting er å ikke være for healing for sin egen del, men det har da hjulpet mange, så jeg syns folk får ha healingen sin i fred jeg og tror dessuten det vil være vanskelig å få healing fjernet. Da må det jo i såfall forbys.... Det blir ikke enkelt å få til;)

Hehe jeg vil jo ikke fjerne healing
Jeg skal ha fjern healing

Jeg har brukt det, og det har funka. Har et par venner som kan det :) Hun ene driver det seriøst, har egen nettside osv.

Sorland skrev:
Jeg har brukt det, og det har funka. Har et par venner som kan det :) Hun ene driver det seriøst, har egen nettside osv.

Spennende... skal ha første healingen nå kl 11.30

Får jeg spørre hva du betaler for det?

Drømmeren skrev:

Knøttebærer skrev:

Tror knøttebærer prøver å formidle at det heter fjernhealing, i et ord ;)

Tanketrollet skrev:

Drømmeren skrev:

Knøttebærer skrev:

Tror knøttebærer prøver å formidle at det heter fjernhealing, i et ord ;)

haha en til som irriterer seg over orddelings feil da... jeg er elendig i det.. så det får dere venne dere til

TonjeJenta skrev:
Det har jeg kun fått en gratis kjapp sak av en gang... så kan ikke si om det virker. Men jeg responderer ja :)

Har vært på vanlig healing flere ggr og hver kveld etter behandling kan jeg kjenne en viss vibrering, følelse og ja.. vanskelig og forklare. Men den er fysisk og kraftig.

Hadde fått tid for fjernhealingen.. var onsdag klokka 12. Tirsdag klokka 12 fikk jeg brått følelsen på jobb og skjønte ingenting.. slappet av og roet meg og lot det bli ferdig. Gikk så en time eller to... og jeg fikk en mail om at hun hadde mikset sammen listene og tatt onsdagslista på tirsdag og håpet at det gikk greit. :-O
Så jeg kunne jo ikke ha visst på forhånd engang.. sprøtt og bekreftende for min del :))

Sprøtt og fasinerende

Har bare opplevd det på en hund av ett vennepar som hadde seperasjonsangst, og den forvandlet seg etter en tre fire behandlinger og er nå hjemme alene uten problemer. Så på ett eller annet vis må det jo funke tenker jeg da. Men som sagt ingen erfaringer med mennesker.

Kjenner ei som fikk dobbelt hjerneslag. Vi ringte en fyr og hun er helt frisk. Skal noe til. Hun lå også litt i koma. Hun har ingen tegn på slag og er i jobb. Om det var han fyren eller ikke vt vi ikke og får sikkert aldri vite om det er pga han. Han gjør det gratis:)

tantatebeate skrev:
Hold deg unna, sier jeg. Ikke bra å tukle med den åndelige verden, det kan hjelpe der og da, men du kan bli sykere senere...

Jeg må bare kommentere, som en som har jobbet med dette, dette er rett og slett det største tullet jeg har hørt noen gang i hele mitt liv. Punktum.

Back
Topp