tantatebeate
Glad i forumet
Det skjønnerr jeg at du synes. Men det er faktisk sånn det er, punktum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare opplevd det på en hund av ett vennepar som hadde seperasjonsangst, og den forvandlet seg etter en tre fire behandlinger og er nå hjemme alene uten problemer. Så på ett eller annet vis må det jo funke tenker jeg da. Men som sagt ingen erfaringer med mennesker.tilii skrev:
Drømmeren skrev:
Hvorfor i alle dager vil du fjerne healing? En ting er å ikke være for healing for sin egen del, men det har da hjulpet mange, så jeg syns folk får ha healingen sin i fred jeg og tror dessuten det vil være vanskelig å få healing fjernet. Da må det jo i såfall forbys.... Det blir ikke enkelt å få til;)Knøttebærer skrev:
Hehe jeg vil jo ikke fjerne healing
Jeg skal ha fjern healing
Knøttebærer skrev:
Drømmeren skrev:
Hvorfor i alle dager vil du fjerne healing? En ting er å ikke være for healing for sin egen del, men det har da hjulpet mange, så jeg syns folk får ha healingen sin i fred jeg og tror dessuten det vil være vanskelig å få healing fjernet. Da må det jo i såfall forbys.... Det blir ikke enkelt å få til;)Knøttebærer skrev:
Hehe jeg vil jo ikke fjerne healing
Jeg skal ha fjern healing
Ja... jeg skjønte det, men du skrev det med en litt morsom orddelingsfeil som gjorde meg litt kreativ. Det du skal ha skrives fjernhealing, ikke fjern healing. "Fjern healing" blir noe helt annet
men hvordan kan fjernhealing forklares?¤Sunshine¤ skrev:
tenker en persom mye på deg,og så er du frisk?
......?? lurer virkelig altså..
Ksig skrev:
men hvordan kan fjernhealing forklares?¤Sunshine¤ skrev:
tenker en persom mye på deg,og så er du frisk?
......?? lurer virkelig altså..
Denne her forklarer det kanske bra http://www.fantastiskedu.com/Fjernhealing.html