Fjerde uttak

# one million #

Glad i forumet
Igår hadde jeg mitt fjerde uttak.. 13 egg ut, og tlf samtalen idag var litt skuffende syntes jeg. 4 av 13 var befruktet. I februar var det 11 ut og 5 befruktet. Håper virkelig at det er gullegget blandt di 4.

Igår hadde jeg mitt fjerde uttak.. 13 egg ut, og tlf samtalen idag var litt skuffende syntes jeg. 4 av 13 var befruktet. I februar var det 11 ut og 5 befruktet. Håper virkelig at det er gullegget blandt di 4.

Fortalte de grunnen til få befruktede? Her fikk vi ICSI pga at ingen ved vanlig ivf befruktet seg. Med ICSI har nesten alle blitt befruktet.

Skjønner at du er skuffet når du fikk så mange ut. Sender en klem.

Nei di sa ikke noe om grunnen idag. Skal spørre di på mandag når jeg skal på sykehuset.

Så bra at dere er i gang igjen:-) Husker deg godt. Hører dere fortsatt til UNN?

Håper gullegget er blant de fire❤️

Så bra at dere er i gang igjen:) Husker deg godt. Hører dere fortsatt til UNN?

Håper gullegget er blant de fire❤️
Ja fortsatt UNN :) begynnte påan ijenn i februar med et uttak der alle sluttet og utvikle seg på dag 4 :/ og nå et til forsøk så håper virkelig det er et gullegg der <3

Ja nå må di holde seg der i 9 måneder :) tror ikke det er vits å teste noe før blodprøven 20 mai. Tok ovitrelle idag, så om 3 dager en ny dose. Og en til dose om 6 dager. :) fikk også medrol jeg skulle ta i 4 dager + fragmin. Så får håpe det hjelper :)

Back
Topp