K Kiril Flørter med forumet 13 Jul 2014 #1 Hvor mangen er vi her inne? Selv venter jeg den 4 Koss gamle e søskene? Mine er 9-8-6 år så blir en ittepåkladd Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor mangen er vi her inne? Selv venter jeg den 4 Koss gamle e søskene? Mine er 9-8-6 år så blir en ittepåkladd Sent from my iPhone using BV Forum
Sammy2015 Glad i forumet Aprilbarna`15 13 Jul 2014 #2 Håper på nr 4 Ikm 15/7. 1.pp for oss. Veldig spennende. Hvis det klaffer, så blir det 4 tette
B badeanda Elsker forumet Himmelbarn Marsmellows-15 13 Jul 2014 #3 Nr 5 her om dette går bra. De andre er 7-5-2 år og lille hjertet som blei bare en dag. Sent from my iPhone using BV Forum
Nr 5 her om dette går bra. De andre er 7-5-2 år og lille hjertet som blei bare en dag. Sent from my iPhone using BV Forum
Hedvig Flowerpower 13 Jul 2014 #4 Tenker du bare innen marsklubben? Jeg venter nr 5 men har termin i februar. De andre er 8 - 7 - 4 og 2 år.
Tenker du bare innen marsklubben? Jeg venter nr 5 men har termin i februar. De andre er 8 - 7 - 4 og 2 år.
K Kiril Flørter med forumet 13 Jul 2014 #5 Vi er en del ja... Ikke bare mars klubben men finner ikke helt ut å poste på mobilen rundt på forumet hehe Dere med 5 hvordan var 4 fødsel? Sent from my iPhone using BV Forum
Vi er en del ja... Ikke bare mars klubben men finner ikke helt ut å poste på mobilen rundt på forumet hehe Dere med 5 hvordan var 4 fødsel? Sent from my iPhone using BV Forum
B badeanda Elsker forumet Himmelbarn Marsmellows-15 13 Jul 2014 #6 4 var ks så den var annerledes men de tre før har hatt helt likt forløp bortsett fra hvordan det startet Sent from my iPhone using BV Forum
4 var ks så den var annerledes men de tre før har hatt helt likt forløp bortsett fra hvordan det startet Sent from my iPhone using BV Forum
Hedvig Flowerpower 13 Jul 2014 #7 Min fjerde fødsel var rask. Halvannen time fra riene startet til hun var ute.
OceanGirl1 Betatt av forumet 13 Jul 2014 #8 Nr. 4. 7, 4 og 6 mnd Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Stjerne89 Flørter med forumet 13 Jul 2014 #9 Nr 2! Har en på 5 fra før... Åssen var fødsel nummer 2 for dere? Lettere enn første? Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Nr 2! Har en på 5 fra før... Åssen var fødsel nummer 2 for dere? Lettere enn første? Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
B badeanda Elsker forumet Himmelbarn Marsmellows-15 13 Jul 2014 #10 Fødsel nr to var verre en nr en, han var over en kg mer også. Men de var like i forløp Sent from my iPhone using BV Forum Last edited: 13 Jul 2014
Fødsel nr to var verre en nr en, han var over en kg mer også. Men de var like i forløp Sent from my iPhone using BV Forum
Inga80 Elsker forumet 13 Jul 2014 #11 Her venter vi nr 5 i mars. Storesøsknene er nå 8, 6, 4 og 2 1/2 Her har alle 4 fødsler vært ganske like. Sent from my iPhone using BV Forum
Her venter vi nr 5 i mars. Storesøsknene er nå 8, 6, 4 og 2 1/2 Her har alle 4 fødsler vært ganske like. Sent from my iPhone using BV Forum
K.L# Forumet er livet Septembermødre <3 Marsmellows-15 14 Jul 2014 #12 blir nr 3 håper eg. Men mistet 2 ganger før.. Barna er 7 og 4 . JEG synes nr 2 var mye letter enn nr 1. Gikk mye fortere... Men d er jo inviduelt...
blir nr 3 håper eg. Men mistet 2 ganger før.. Barna er 7 og 4 . JEG synes nr 2 var mye letter enn nr 1. Gikk mye fortere... Men d er jo inviduelt...