Fjerde barnesykdom..

mammzen

Forelsket i forumet
Er tilbake igjen etter en pause herfra, har hatt ei fryktelig tung tid. Skal ikke plage dette på dere flotte jenter, men det er tapet av lille Adrian som har slitt meg sånn.
Ble værre når en i forumet vårt også mistet sin lille solstråle. Har fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke ble med på gaven til Chips, men akkurat i de dagene var jeg ikke særlig mye tess... Men kan hende det er muligheter for å gi noe nå?? Mollapus er det vel som har best rede på det...
I allefall, her er jeg igjen, gamlemor selv....
Thomas hadde feber i 4-5 dager i forrige uke, vi tok kontakt med lege og fikk høre det var virus.
Så i forrigårs så fikk han sånn hissig rødt utslett rundt munnen og på kinnene, jeg roet meg med at det sikkert bare var en reaksjon på noe han ikke tåler.
Men det ble ikke bedre etter som dagene gikk, så i dag dro vi til helsestasjonen og snakket med helsesøster. Da fikk vi høre at dette var den fjerde barnesykdom. Det er et virus, og ikke noe behandling trengtes.
Så da vet vi det liksom. Det går over av seg selv om noen dager.
Nevner dette i fall flere smånusk skulle få de samme symptomene.
Ha en super dag da jenter.

Høres ut som der har hatt en tung tid.. [:(]
Bra dere fikk vite hva det er og at det går over etter 4-5 dager..

Odin er også syk.. 3 dagen.. Er tett og hoste.. (som jeg selv har også.. hi hi)

God bedring til dere!!  klem

Hei igjen... skjønner det er tungt å høre om det som skjedde med Chips,
det ripper nok opp endel følselser ja.
Men du må ikke tenke at du plager oss dersom du skriver om det,
på ingen måte... men skjønner selvsagt hvis du ikke føler behov for det og [;)]

Den fjerde barnesykdommen ja... vet ikke noe særlig om den.
Kanskje det er vanligere enn man vet om, men at man bare tror det er influensa eller noe???
Men Thomas er bedre nå???

Uansett. velkommen tilbake [:D]

Ååå.. måtte sjekke Odin.. han har også slikt utslett rundt munnen og på kinnene.. (dag 3 med dette)Hmm.. kanskje det er det samme? Andre symptomer har Thomas?

Tusen takk for et bra tips :) Skal  ha det i bakhodet :)

Og, du! Husk at her er ingenting for dumt, for trist, for kjedelig eller for leit til å prate om. Vi er her alle for å dele gleder og sorger, og ingen føler seg plaget av hva andre skriver. Hvis du vil prate så er du hjertelig velkommen til å gjøre det her!! :)

Det startet med feber. Så litt hoste og hes i stemmen. Så frisk for feber, men da kom utslettet. Rundt munnen, på kinnene og det var visst vanlig å ha det på overkroppen og på resten av kroppen også i enkelte tilfeller, men det har ikke Thomas. Han har det bare rundt munnen og kinnene han da heldigvis.
Går over av seg selv i løpet av noen dager, kanskje ett par uker i de lengste tilfellene sa HS.
Ekkelt å se på, men det skal ikke plage de søte små.
Og takker atter en gang for at dere er så fantastiske her på forumet. Dere er alle unike. Godt og ha dere skal dere vite.

det høres ut som Odin... Han er hes og hoster enda.. men ingen feber..

takk for svar

hei, velkommen tilbake[:)]
må ikke være redd for å skrive om ting som opptar deg!!
vi er her for å gi støtte og om det er noen som ikke gjør det så er det ikke deg det er noe galt med!![:)]
håper Thommas blir frisk snart!![:)]

Godt å høre fra deg igjen..

Ikke noen plager her er for små eller store til å skrives her vettu.. Men kan tenke meg at det ikke er lett å lese om chips nei.

Fjerde barnesykdommen har jeg ikke peiling på utover rødt utslett og feber [8|]

*mange goe klemmer herfra*

ORIGINAL: a86g

hei, velkommen tilbake[:)]
må ikke være redd for å skrive om ting som opptar deg!!
vi er her for å gi støtte og om det er noen som ikke gjør det så er det ikke deg det er noe galt med!![:)]
håper Thommas blir frisk snart!![:)]

[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp