Fjerde barnesykdom

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Som jeg skreiv i en annen tråd her så trudde vi at lillegutt begynte å få tenner siden han hadde feber og tydeligvis hadde det vondt.. Men nei da, etter at feberen blei borte så fikk han utslett over hele ryggen, magen og litt i ansiktet.. Og det viste seg å være den 4 barnesykdommen.. Stakar gutten min.. I tillegg nå så har jeg blitt kjempe forkjøla.. Og gubben er sjukemeldt pga noe de ikke veit hva er.. huff.. Men de fant ut at det ikke var kyssesyken han hadde da i hvertfall.. så her er vi alle sjuke og slitne..

aner ikke hvorfor det heter det egentlig.. ikke dumt i det hele tatt.. det er en egen sykdom. de får feber i 2-3 dager og får hissige utslett på kroppen når febern begynner å gå ned..

Uff så slitsomt for alle tre[&:] 
Masse god bedring frå meg[:)]

ORIGINAL: Mathea og mamsen

Hva mener du med "den 4. barnasykdommen"? Har han hatt 4 sykdommer..eller er det en spesiell sykdom?
Ser flere skriver...3.barnasykdommen..og 5. osv.. Mulig det er veldig dumme spørsmål.. men...

Det har forøvig kommet flere "barnesykdommer", før snakket en kun om den 4. som var tre dager med feber og så utslett etterpå, men legen vår sa at det finnes mange flere som er liker som den fjerde. Så små som våre får også gjerne litt utslett etter feber. M hadde utslett sist helg etter 2-3 dager med 38-39 i feber.

God bedring fra oss også [:)]

Back
Topp