Fjellreven kånken mini?

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har den sekken til bhg barn? er den alt for liten til bruket, eller er den ok? :) Vi har hatt bergans til de andre men jeg syns den fjellreven er så fin ;)

Snuppa på 20mnd har den, vi er veldig fornøyd med den! Hu har bare flaske og matboks i den :) Eneste jeg savner er en stropp til å ha foran brystet så den holder seg på plass.

Har den til begge, men de har den ikke så mye på ryggen selv, og iallefall ikke med tunge ting i :)

Noen barn i bhg jeg jobber i har denne, og jeg anbefaler den ikke som tursekk om barnet skal bære selv. Den sitter ikke så godt på ryggen, og som nevnt over mangler den stroppen over brystet (denne kan man få kjøpt utenom). Men den er veldig fin å se på da:-)

De bruker ikke sekkene på tur i bhg her :) Lurte egentlig mest hvordan den er i forhold til plass? er det plass til bytteklær oppi?

Noen barn i bhg jeg jobber i har denne, og jeg anbefaler den ikke som tursekk om barnet skal bære selv. Den sitter ikke så godt på ryggen, og som nevnt over mangler den stroppen over brystet (denne kan man få kjøpt utenom). Men den er veldig fin å se på da:)
Enig her. Den er ikke egnet som tursekk, men fin som "matboks til og fra bhg" sekk:-)

Jeg leste en plass at den ikke var anbefalt til bhgbruk , men om barnet ikke bærer selv så er dt vel greit. Selv hadde jeg nok heller kjøpt bergans eller troll.

Vi har den og jeg synes den er altfor ufunksjonell i forhold til pris.

Barnet kan ikke bære den selv, den faller bare av skuldrene.

Det er dårlig med plass, får knapt nok matboks og et skift oppi der, da må hun bære smokk og kos.

Vi har en superfin 6-liter fjellreven-sekk med både midje- og bryststropp. Passer utrolig godt på små barnerygger! Ligner litt på Bergans 12-liter sekk, men er bedre for de minste barnehage-barna synes jeg. Der får vi plass til matboks, flaske og bittelitt ekstra tøy.

Eldste har den her, men synes den er veldig upraktisk. Hun bruker den bare til lek her hjemme. Ville ikke brukt den til barnehagesekk iallefall....

Noen barn i bhg jeg jobber i har denne, og jeg anbefaler den ikke som tursekk om barnet skal bære selv. Den sitter ikke så godt på ryggen, og som nevnt over mangler den stroppen over brystet (denne kan man få kjøpt utenom). Men den er veldig fin å se på da:-)
Signerer denne...

Dette var dumt å lese:( jeg har såå lyst på denne til mini når hun begynner til neste år.. Dumt at de ikke er funksjonelle:( men det er jo egentlig ganske logisk da..

De bruker ikke sekkene på tur i bhg her :) Lurte egentlig mest hvordan den er i forhold til plass? er det plass til bytteklær oppi?
Kommer an på. Vi har hatt bleier, våtserviettet, skiftetøy, Sophie og gulpekluter i storesøsters. Får plass, men er uoversiktlelig. Liker den likevel ;)

Min lille har den til tursekk i bhg med bryststropp og det går fint:) Har matboks og drikkeflaske med seg i sekken.

Ingen tursekk, nei. Men grei til å ha matboks og drikkeflaske oppi. Den er pitteliten, så til neste år blir det nok ny barnehagesekk på snuppa :)

Jeg hadde så lyst på den til storesøster, men når vi var å kikket på den i sportsforretningen kunne han som var på jobb meddele at han som har designet kånken sekken har uttalt at det er "et av verdens mest solgte bæresystem, men også det dårligste" :P

Han som jobbet der mente også at de solgte flest kånken mini til voksne folk, fordi det passer akkurat en dunk med vin i sekken :D

Om det er sant aner jeg ikke, men vi endte opp med en Bergans sekk, halve prisen og mye bedre plass oppi :)

Back
Topp